Get Adobe Flash player

Центр надання адміністративних послуг

Бродівської районної державної адміністрації

Львівської області.

  Центр надання адміністративних послуг Бродівської районної державної адміністрації Львівської області створено на виконання Закону України «Про адміністративні послуги» та Національного плану дій на 2013 рік щодо впровадження Програми економічних реформ на 2010–2014 роки «Заможне суспільство, конкурентно спроможна економіка, ефективна держава».
  Центр створений з метою подолання адміністративних бар’єрів, спрощення та вдосконалення процедури надання адміністративних послуг, створення зручних і сприятливих умов під час їх отримання для мешканців міста та району. Діяльність центру спрямована на забезпечення прозорості та відкритості розгляду звернень громадян та суб’єктів господарювання до органів влади щодо отримання адміністративних послуг, скорочення терміну їх розгляду створення передумов для попередження корупції.
   Основні завдання, що стоять перед працівниками центру - запровадження сучасних форм надання послуг, що сприятиме підвищенню рівня якості життя мешканців міста та району, а це є одним із пріоритетних завдань райдержадміністрації.
   Центр надання адміністративних послуг Бродівської районної державної адміністрації Львівської області є постійно діючим робочим органом Бродівської райдержадміністрації, в якому надаються адміністративні послуги через адміністратора шляхом його взаємодії із суб’єктами надання адміністративних послуг. Відтепер необхідний пакет документів заявнику не потрібно носити до різних інстанцій, а достатньо здати одній особі (адміністратору) і через встановлений законодавством час отримати в адміністратора вже оформлений документ.
   Окрім того адміністратори нададуть безкоштовну консультацію заявникам щодо вимог та порядку реалізації їх прав та законних інтересів, зокрема щодо: переліку документів, необхідних для отримання певної адміністративної послуги; вартості (у випадку встановлення плати) чи безоплатності процедури надання адміністративної послуги, документів необхідних для її реалізації; терміну розгляду звернення; вичерпного переліку підстав для відмови у задоволені звернення; та ін., а також допоможуть у разі потреби заповнити відповідні бланки чи заяви.

Суб’єктами надання адміністративних послуг є:

структурні підрозділи Бродівської райдержадміністрації:
• відділ реєстрації речових прав на нерухоме майно та юридичних та фізичних осіб підприємців;
• управління праці та соціального захисту населення;
• служба у справах дітей;
• управління агропромислового розвитку;
• відділ містобудування, архітектури та будівництва;

територіальні підрозділи Центральних органів виконавчої влади:
• Бродівський районний сектор Головного управління Державної міграційної служби;
• відділ у Бродівському районі Головного управління Держгеокадастру у Львівській області,
• Головне територіальне управління юстиції у Львівській області,
• Бродівський районний відділ Гoловного управління Державної служби з надзвичайних ситуацій України у Львівській області,
• Управління Держпродспоживслужби у Бродівському районі;

та Бродівська міська рада.

 

Місце знаходження центру. 80600, Львівська обл.. м.Броди, вул. І.Франка, 41

Розклад роботи Центру надання адміністративних послуг.

Час прийому суб’єктів звернень у Центрі становить:

Понеділок – з 900 до 1600;
Вівторок – з 900 до 2000;
Середа – з 900 до 1600;
Четвер – з 900 до 1600;
П’ятниця – з 900 до 1600;
Без перерви на обід, вихідні дні – cубота, неділя.


Структура та працівники:

 

Структура ЦНАПу Прізвище, імена, по батькові працівників

Місцезнаходження
(поштові адреси)

Номери телефонів, факсів, адреси електронної пошти


Начальник відділу з питань організації діяльності Центру надання адміністративних послуг Бродівської РДА

Чорній Ельвіра Богданівна

80600, Львівська обл. м.Броди, вул.І.Франка,41 

2-64-66, 
2-64-66-факс

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.


Адміністратор відділу з питань організації діяльності Центру надання адміністративних послуг Бродівської РДА

Янчин Зоряна Володимирівна

80600, Львівська обл. м.Броди, вул.І.Франка,41

2-64-66, 
2-64-66-факс

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.


Адміністратор відділу з питань організації діяльності Центру надання адміністративних послуг Бродівської РДА

Бендюк Мар’яна Богданівна

80600, Львівська обл. м.Броди, вул.І.Франка,41

2-64-66, 
2-64-66-факс

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.


Адміністратор відділу з питань організації діяльності Центру надання адміністративних послуг Бродівської РДА

Бойко Юлія Романівна

80600, Львівська обл. м.Броди, вул.І.Франка,41 

2-64-66, 
2-64-66-факс

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.


Адміністратор відділу з питань організації діяльності Центру надання адміністративних послуг Бродівської РДА

Мартинюк Ліда Іванівна

80600, Львівська обл. м.Броди, вул.І.Франка,41 

2-64-66, 
2-64-66-факс

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

 

Нормативно-правові засади діяльності:


Державна політика у сфері надання адміністративних послуг базується на принципах:
1) верховенства права, у тому числі законності та юридичної визначеності;
2) стабільності;
3) рівності перед законом;
4) відкритості та прозорості;
5) оперативності та своєчасності;
6) доступності інформації про надання адміністративних послуг;
7) захищеності персональних даних;
8) раціональної мінімізації кількості документів та процедурних дій, що вимагаються для отримання адміністративних послуг;
9) неупередженості та справедливості;
10) доступності та зручності для суб’єктів звернень.

 

Основні функції адміністраторів:


1) надання суб’єктам звернень вичерпної інформації і консультацій щодо вимог та порядку надання адміністративних послуг;
2) прийняття від суб’єктів звернень документів, необхідних для надання адміністративних послуг, здійснення їх реєстрації та подання документів (їх копій) відповідним суб’єктам надання адміністративних послуг не пізніше наступного робочого дня після їх отримання з дотриманням вимог Закону України “Про захист персональних даних”;
3) видача або забезпечення надсилання через засоби поштового зв’язку суб’єктам звернень результатів надання адміністративних послуг (у тому числі рішення про відмову в задоволенні заяви суб’єкта звернення), повідомлення про можливість отримання адміністративних послуг, оформлених суб’єктами надання адміністративних послуг;
4) організаційне забезпечення надання адміністративних послуг суб’єктами їх надання;
5) здійснення контролю за додержанням суб’єктами надання адміністративних послуг строку розгляду справ та прийняття рішень;
6) надання адміністративних послуг у випадках, передбачених законом;
7) складення протоколів про адміністративні правопорушення у випадках, передбачених законом;
8) розгляд справ про адміністративні правопорушення та накладення стягнень;
9) прийняття від суб’єкта господарювання або уповноваженої ним особи заяви про одержання (переоформлення, одержання дубліката, анулювання) документа дозвільного характеру.

foto cnap start

foto cnap1

 foto cnap2