Get Adobe Flash player

03-04-2017

АКЦИЗНИЙ ПОДАТОК – НОВАЦІЇ 2017

АКЦИЗНИЙ ПОДАТОК – НОВАЦІЇ 2017
З 1 січня 2017 року підвищено ставки акцизного податку:
• на спирт – на 20 відсотків – та складе 126,96 грн за 1 літр;
• на пиво – на 12 відсотків – 2,78 грн за 1 літр.
З 1 березня 2017 року підвищено ставки акцизного податку на алкогольні напої, які маркуються марками акцизного податку – тобто міцністю вище 8,5 відсотки:
на горілку та лікеро-горілчані напої – на 20 відсотків – та складе 126,96 грн в розрахунку за 1 літр 100-відсоткового спирту;
на кріплені вина та вермути – на 12 відсотків – 8,02 грн за 1 літр напою;
на вина ігристі, вина газовані, шампанське – на 12 відсотків – 11,65грн за 1 літр напою.
Незмінною ставка акцизного податку залишилась тільки на вина виноградні натуральні.
Стрибок акцизів, безперечно, призведе до підвищення цін на алкогольну продукцію.
З 01.01.2017 року скасовано акцизний податок з роздрібного продажу пального – не оподатковується акцизним податком пальне, відпущене через АЗС/АГЗС (фізичний відпуск).
При цьому збільшуються ставки акцизного податку на пальне для виробників, імпортерів та осіб, що реалізують пальне (для останніх – при перевищенні обсягів реалізації над обсягами придбання):
для бензинів – на 25 відсотків, ставка акцизного податку складає 213,5 євpo зa 1000 літрів;
для дизельного пального встановлюється єдина ставка акцизу – 139,5 євро за 1000 літрів (до 1 січня п. р. – 95 євро або 125,5 євро за 1000 літрів в залежності від виду пального);
для скрапленого газу (пропан, бутан та інші гази – 52 євро за 1000 літрів).
З 1 січня 2017 року не застосовуються штрафи за неподання або несвоєчасне подання звіту про обсяги обігу алкогольних напоїв та тютюнових виробів до суб’єктів господарювання, які отримали ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями та/або тютюновими виробами.
Звіт про обсяги виробництва та/або обігу (в тому числі імпорту та експорту) спирту, алкогольних напоїв та тютюнових виробів щомісячно до 10 числа повинні подавати суб’єкти господарювання, які отримали ліцензії на виробництво та/або оптову торгівлю цією продукцією.
Новацією є встановлення з 1 січня 2017 року плати за ліцензію на оптову торгівлю пивом для його виробників у розмірі 30,0 тис. грн – якщо обсяги виробництва за рік не перевищують 3000 гектолітрів (300 тис. літрів). До 1 січня п. р. виробники пива сплачували 500,0 тис. грн за ліцензію на право оптової торгівлі своєю продукцією.
Невеликі обсяги виробництва звичайно декларують приватні броварні, що належать або орендуються підприємцями – фізичними особами. Зменшення податкового навантаження у зв’язку із зниженням плати за ліцензії буде сприяти розвитку малого та середнього бізнесу, одним із видів діяльності якого є виробництво та торгівля пивом.
Додатково повідомляємо, що згідно статті 17 Закону України від 19 грудня 1995 року N 481/95-BP «Про держаине регулювання виробництва i обігу спирту етилового, коньячного i плодового, алкогольгних напоїв та тютюнових виробів» до суб'єктів господарювання застосовуються фінансові санкціі у вигляді штрафів у разі:
 оптової (включаючи імпорт та експорт) i роздрібної торгівлі спиртом етиловим, коньячним i плодовим, спиртом етиловим ректифікованим виноградним, спиртом етиловим ректифікованим плодовим, алкогольними напоями та тютюновими виробами без наявності ліцензій (крім випадків, передбачених цим Законом) - 200 відсотків вартості отриманоі партіі товару, але не меніне 17 000 гривень (абзац п'ятий частини другої статті 17);
 зберігання спирту, або алкогольних нaпoїв, або тютюнових виробів у місцях зберігання, не внесених до Єдиного ресстру, - 100 відсотків вартості товару, який знаходиться в такому місці зберігання, але не менше 17 000 гривень (абзац одинадцятий частини другої статті 17).

Відділ економічного розвитку,
інвестицій, промисловості та торгівлі
Бродівської райдержадміністрації


 

12-05-2016

З 1 серпня 2016 року в дію вступають усі положення Закону України «Про публічні закупівлі».

Діючий на сьогодні Закон України «Про здійснення державних закупівель» від 10.04.2014 № 1197 з 1 серпня 2016 року остаточно втрачає чинність.
Закон України «Про публічні закупівлі» застосовується (стаття 2):
до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товарів, послуг дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень;
до замовників, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, за умови, що вартість предмета закупівлі товарів, послуг дорівнює або перевищує 1 мільйон гривень, а робіт - 5 мільйонів гривень.
Відповідно особи-підприємці можуть отримати доступ до значного за обсягами ринку - ринку державних закупівель.
Так, на сьогодні для суб'єктів господарювання, є доступними дві системи державних закупівель.
1. Державні закупівлі, які за своєю вартістю перевищують для товарів – 200 тис. грн., для робіт – 1,5 млн. грн. Ці закупівлі детально регламентовані законом, вони проводяться лише з додержанням дуже чітких та детально регламентованих правил. За багато років ця система себе значно дискредитувала через високий рівень корупції та бюрократизму. Для того, щоб взяти участь у таких закупівлях як учасники, так і замовники мають підготувати та перевірити сотні сторінок паперових документів. Підприємцю, який бажає взяти участь у закупівлі, необхідно надати значну кількість довідок, відсутність яких дає підстави для відхилення його пропозиції, наприклад, підтвердити, що він не визнаний банкрутом або відносно нього не відкрито ліквідаційну процедуру, не має заборгованості із сплати податків і зборів тощо. Згідно з реформою, а саме: з прийняттям нещодавно закону про внесення змін до законодавства з державних закупівель, представляти документи буде лише потенційний переможець, що значно полегшую участь. Крім того, замовник не вимагатиме документального підтвердження інформації про відповідність певним вимогам у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Більш того, ряд внесених змін до законодавства з державних закупівель має антикорупційну спрямованість. Отже, поступово такі державні закупівлі є більш доступними для малих та середніх підприємств.
2. Допорогові державні закупівлі, тобто закупівлі до 200 тис. грн. для товарів та 1,2 млн. грн. для робіт. Дані закупівлі як раз можуть бути цікавими для малих та середніх суб’єктів господарювання.
Система Прозорро складається з центральної бази даних, модулю аукціону і торговельних майданчиків. Майданчики працюють з центральною базою даних, а постачальники, тобто підприємства, які бажають постачати продукти, будуть працювати з торговельними майданчиками. Учасник може обрати будь-який із майданчиків, що підключені до системи. Оголошення про закупівлю замовник розміщує на одному з майданчиків, яке через центральну базу даних стає доступним на всіх майданчиках. Майданчики різняться між собою відповідними інтерфейсами, набором додаткових сервісів. Тобто підприємству не потрібно реєструватися на всіх майданчиках, а достатньо обрати зручний для нього і користуватися ним.
Якщо дуже загально описати роботу системи, вона полягає у наступному. Замовник розміщує на одному з торговельних майданчиків оголошення про закупівлю, бажаючі учасники у відповідні строки подають свої пропозиції, беруть участь у он-лайн аукціоні на пониження ціни, і перемагає пропозиція з найменшою ціною. Після цього замовник перевіряє учасника на відповідність певним вимогам, і укладається договір. Все це відбувається в електронному форматі.
Головна перевага цієї системи полягає навіть не у спрощенні участі в таких закупівлях, що, звісно, є великим плюсом для всіх, а у самій ідеї системи. Так, від замовника вимагається лише правильно та чітко сформулювати свої вимоги, а далі все робить ринок. Тут підключаються комерційні електронні торговельні майданчики, як платформа для проведення торгів, де всі бажаючі учасники подають свої цінові пропозиції, і визначається переможець. При цьому, під час аукціону ніхто не знає своїх конкурентів, весь процес є анонімним. Тобто замовник позбавлений головних важелів неправомірного “впливу” на потенційних учасників.
Якщо коротко зупинитися на основних перевагах системи для суб'єктів господарювання, то вони полягають у наступному:
1. Зручність весь процес проходіть в електронній формі. Все що потрібно підприємцю на першому етапі для того, щоб взяти участь, це комп'ютер та інтернет. Підприємець може продавати свій товар, не виходячи із дому.
2. Нові закупівельні можливості наразі всі підприємства можуть отримати інформацію про закупівлі невеликої вартості і взяти в них участь.
3. Прозорість всі документи та інформація у системі обов'язково завантажується в електронному форматі та знаходиться у вільному доступі не тільки для учасників закупівлі, але й для всіх бажаючих. Крім того, наразі розроблено модуль аналітики, де можна проаналізувати дані про всі закупівлі, які проводяться у системі (http://bi.prozorro.org).
4. Доступна плата за участь у закупівлях (по кожному майданчику згідно з договором).
5. Посткваліфікація всі документи про відповідність вимогам замовника подає лише підприємство-переможець аукціону.
Звичайно, система не позбавлена певних недоліків: новий проект і під час роботи з’являються певні проблеми; у системі можуть брати участь недобросовісні учасники, як їх ще називають у системі – тролі, які під час проведення аукціону можуть занижувати ціну до невиправдної межі (нижче собівартості); на даний момент у системі Прозорро можливе зловживання замовниками шляхом виписування специфікацій під «своїх» конкретних виробників.
Наразі переваги системи переважають над її недоліками. Саме в межах Прозорро малі та середні суб'єкти господарювання, можуть отримати новий, значний за обсягами ринок для збуту своєї продукції за спрощеною процедурою, тобто без необхідності додаткового просування свого товару, реклами, пошуку партнерів тощо.
Першим етапом реєстрації в системі електронних закупівель є вхід в систему через веб-сайт www. prozorro.gov.ua.
Тоді, потрібно зареєструватися як «Замовник» і обрати з представлених у переліку один з майданчиків для допорогових закупівель, або один з майданчиків для надпорогових закупівель.
як почати роботу постачальнику
КРОК №1
Оберіть майданчик для реєстрації в системі ProZorro
КРОК №2
Оберіть предмет закупівлі та налаштуйте підписку
КРОК №3
Подайте в онлайні свою пропозицію на торги
КРОК №4
Візьміть участь в автономному онлайн-аукціоні
КРОК №5
Запропонуйте найкращу ціну та виграйте!
На сьогоднішній день рішенням Уповноваженого органу (Мінекономрозвитку України) попередню авторизацію електронних майданчиків отримали майданчики:
1. dzo.com.ua (Держзакупівлі.Онлайн) – оператор ТОВ “Держзакупівлі.Онлайн”;
2. smarttender.biz (SmartTender.biz) – оператор ТОВ “Науково-виробниче підприємство “Інформаційні технології”;
3. zakupki.prom.ua – оператор ТОВ “ЗАКУПКИ.ПРОМ.УА”;
4. e-tender.biz – оператор ТОВ «Е-Тендер»;
5. public-bid.com.ua – оператор ТзОВ «ІТ Контракт»;
6. newtend.com – оператор ТзОВ «NEWTEND».


27-04-2016

Перелік найбільших підприємств Бродівського району які займаються рослинництвом ТУТ


27-04-2016

Показники діяльності малих підприємств ТУТ


27-04-2016

ІНФОРМАЦІЯ
про виконання Програми розвитку малого та середнього підприємництва у Бродівському районі на 2013-2015 роки

Станом на 1 січня 2016 року кількість малих підприємств району становила 175 одиниць, в тому числі мікропідприємства – 147 од. На 10 тис осіб наявного населення цей показник становить 29 одиниць, в тому числі 25 од. – мікропідприємства.
Малі підприємства району займають 92,1% у загальній кількості підприємств району, а частка обсягу реалізованої продукції малими підприємствами становить 24,1% у загальному обсязі реалізації, середньорічна кількість зайнятих працівників у сфері малого бізнесу – 38,4% у загальній кількості зайнятих.
Протягом 2015 року здійснили реєстрацію 183 суб’єктів підприємницької діяльності (в т.ч. 159 – фізичні особи-підприємці), знято з державної реєстрації 223 суб’єкта підприємництва (в т.ч. 212 – фізичні особи-підприємці).
Триває тенденція до зменшення кількості зареєстрованих суб’єктів підприємництва проти скасованих на 40 одиниці, через зменшення зареєстрованих фізичних осіб-підприємців на 212 особи, у відповідному періоді минулого року цей показник становив - 31 одиницю.
Упродовж січня-грудня 2015 року до бюджетів усіх рівнів від діяльності малого підприємництва надійшло 37872 тис. грн., що на 71 % більше у порівнянні з аналогічним періодом 2014 року (за рахунок збільшення надходжень від сплати ПДФО, військового збору та акцизного податку з реалізації).
Питома вага надходжень від малого підприємництва у 2015 році збільшилась і становить 30,5%, в тому числі від діяльності юридичних осіб у межах 20% та фізичних осіб – 10,5%.
За даними Бродівського відділення Буської ОДПІ ГУ ДФС у Львівській області станом на 01.01.2016 року зареєстровано 2107 платників податків - фізичних осіб-підприємців.
З початку 2015 року створено 614 робочих місця, що становить 59 % від річного завдання. Зокрема, 351 р.м. – для найманих працівників у юридичних осіб, 104 р.м. – для найманих працівників у фізичних осіб-підприємців (переважно у торгівлі) та 159 р.м. – фізичних осіб-підприємців.
Для здійснення підприємницької діяльності суб’єктам малого бізнесу району надано в оренду 1466,92 кв. м приміщень, які перебувають у комунальній власності територіальних громад.
У 2015 року державним адміністратором дозвільного центру видано 5 документів дозвільного характеру.
Упродовж 2015 року банківськими установами району надано 4 суб’єктам підприємницької діяльності кредити для розвитку бізнесу на загальну суму 3,8 млн грн.
За інформацією кредитних спілок, суб’єктам підприємницької діяльності надано 10 кредитів на суму 138,0 тис. грн.
Одним з критеріїв оцінки ефективності програми розвитку малого та середнього підприємництва є створення сприятливих умов для залучення населення району до зайняття підприємницькою діяльністю.
Протягом 2015 року Бродівським районним центром зайнятості проведено 40 семінарів для 460 сільських мешканців; 20 семінарів для молоді (358 осіб); 39- для жінок (543 особи), 42 семінари з питань підприємництва (311 чол.), за участю інвалідів – 1 (15 чол.)
Одноразову допомогу з безробіття для започаткування власної справи (у сфері торгівлі, громадського харчування, побутового обслуговування, ведення сільського господарства) надано 30 особам з числа безробітних, які запропонували кращі бізнес-проекти. До уваги приймаються бізнес-проекти, які відповідають основним умовам відбору:
• відповідність вимогам до структури бізнес-проекту;
• аналіз фінансово-економічного обґрунтування проекту;
• аналіз ефективності використання коштів (період окупності, прибутковість проекту);
• рентабельність проекту;
• відповідність створення нових робочих місць та їх укомплектування;
• соціальна відповідність та суспільна корисність проекту;
• актуальність бізнес-проекту для актуальної території;
• креативність (регіональність, унікальність) бізнес-ідеї;
• презентація бізнес-проекту.
Приватний підприємець П. Мамай зайняв друге місце у конкурсі бізнес – проектів (магазин квітів «Лаванда») на обласному рівні.
Бродівський РЦЗ упродовж 2015 року здійснював аналіз кон’юнктури ринку та пріоритетних напрямів розвитку малого та середнього бізнесу; проводив 9 засідань круглого столу з представниками органів влади, соціальними партнерами та працедавцями району з метою ознайомлення з діяльністю служби зайнятості в сучасних умовах, зміцнення співпраці, розширення спектру надання соціальних послуг. З метою підвищення конкурентної спроможність громадян на ринку праці проходили професійне навчання, перенавчання та підвищення кваліфікації 361 безробітних; організовано стажування на виробництві - 228 безробітним, 349 осіб охоплено професійним навчанням на замовлення роботодавців, надано професійно-консультаційних послуг 2163 особам.
В обласному конкурсі, приуроченому до «Дня підприємця – 2015», переможцями стали бродівські підприємці, зокрема у номінаціях:
- «Краще мале підприємство Львівщини» - МП «Візит» (директор Стасюк Володимир Іванович);
- «Найуспішніший молодий підприємець Львівщини» - Поп Володимир Іванович.
Основними чинниками, що вплинули на розвиток малого і середнього бізнесу стали: політична нестабільність у державі, скорочення внутрішнього ринку та проблеми зі збутом продукції у зв’язку з окупацією частини території та торгівельними обмеженнями з боку Росії, зниження купівельної спроможності населення. Також недостатня фінансова підтримка заходів Програми розвитку малого і середнього підприємництва з боку держави та інших джерел, нерозвинута інфраструктура підтримки підприємництва, недостатній рівень промоції продукції малого та середнього підприємництва в Україні та за кордоном через високий розмір оплати за участь у ярмарках та виставках, відсутність коопераційних та кластерних зв’язків підприємств малого бізнесу району із підприємствами з обласного центру, в яких тенденції до активізації є більшими.
З метою активізації співпраці між суб'єктами підприємницької діяльності та органами державної влади та створення сприятливих умов для розвитку малого і середнього підприємництва в районі, розпорядженням голови райдержадміністрації від 18 березня 2015 року №101 відновлено роботу Координаційної ради з питань розвитку підприємництва при голові Бродівської райдержадміністрації. Даним розпорядженням затверджено новий склад Координаційної ради, до складу якої на паритетних засадах входять представники влади та бізнесу.
В умовах впровадження соціально орієнтованої ринкової економіки, відносини місцевої влади та суб'єктів малого підприємництва мають особливо актуальний характер і повинні бути зорієнтовані на поступовий перехід від державного регулювання підприємницької діяльності до її регулювання на засадах соціального партнерства, створення атмосфери взаємної довіри.


  

11

УКРАЇНА
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
ГОЛОВИ БРОДІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
від “18” березня 2015 року № 101
м. Броди

Про відновлення роботи Координаційної ради
з питань розвитку підприємництва при голові
Бродівської райдержадміністрації

Детальніше

 

Український рейтинг TOP.TOPUA.NET