Get Adobe Flash player

03-12-2018

План роботи
Координаційної ради з питань розвитку підприємництва
при голові Бродівської райдержадміністрації
на 2018 рік

Детально


19-11-2019

Всеукраїнський з’їзд легкої промисловості

27 листопада 2018 року в Києві відбудеться «Всеукраїнський з’їзд легкої промисловості», під час якого буде презентовано інноваційний потенціал галузі для бізнесу, споживачів, інвесторів, державних замовників та прийнято консолідовану позицію з вирішення галузевих проблем.Місце проведення: м. Київ, вул. Хрещатик, 36, Київська міська державна адміністрація.Організовує захід Українська асоціація підприємств легкої промисловості за підтримки Кабінету Міністрів України та Київської міської державної адміністрації.Метою заходу є:
- посилення державно-приватного партнерства в економічній співпраці, залучення інвестицій та налагодження бізнес-зв’язків;
- презентація промислових інновацій замовникам, партнерам;
- визначення мотивацій для реалізації потужного потенціалу українського виробництва товарів народного споживання та спеціального призначення.
Участь у заході візьмуть керівники галузевого бізнес-середовища, освітніх установ, представники потенційних замовників, інвесторів і споживачів різних промислових секторів, керівництво державних органів влади.У рамках заходу підприємства презентують новітні розробки, впроваджені технології, експозицію зразків нових видів текстильних матеріалів, виробів спеціального призначення, професійні колекції одягу, взуття.Реєстрація учасників здійснюється до 20 листопада 2018 року за контактним номером: (044) 528-14-24.Програму заходів можна завантажити 
https://fileview.fwdcdn.com/?url=https%3A%2F%2Fmail.ukr.net%2Fapi%2Fpublic%2Ffile_view%2Flist%3Ftoken%3DCLwg1-M4100HRbm-oHxJdsTYcubvELdicVmAy51wXGVKrg5ITIUZFsaeJka2hPmeTEXpSIbSjTlj3LPyi3aCiaLjZaizgI7i_kz6sik28g%253AkEaYsUqvddEZ4TNZ%26r%3D1542616854051&;

 


 

09-11-2018

1000 96

 


 

07-11-2018

Шановні суб’єкти господарювання Бродівського району!

На виконання розпорядження голови Львівської обласної державної адміністрації від 02.04.2018 №274/0/5-18 з метою забезпечення раціонального використання лісових ресурсів, попередження незаконного використання деревини, забезпечення безпечних умов праці працівників деревообробної галузі інформуємо про необхідність приведення установчих документів до вимог нормативно-правових актів, які регламентують здійснення державної реєстрації як суб’єкта господарських відносин, а саме:
1. здійснення державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців;
2. наявність дозвільних документів на право власності на земельну ділянку та виробничі потужності:
- на виконання робіт підвищеної небезпеки;
- на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки;
- на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря та інші (за наявності стаціонарних джерел викидів);
3. про проходження навчання з охорони праці працівниками;
4. про порядок використання лісових ресурсів та обліку деревини на лісопильних об’єктах (лісопильний об’єкт має бути введений в експлуатацію згідно з чинним законодавством, територія лісопильного об’єкту має бути огороджена, лісопильний об’єкт повинен працювати за встановленим порядком робочого дня, наявність книги обліку лісопродукції);
1. про обов’язковість легалізації найманих працівників шляхом офіційного працевлаштування та виплати їм заробітної плати на рівні не нижче мінімальної.
За додатковою інформацією просимо звертатися у відділ економічного розвитку, інвестицій, промисловості та торгівлі Бродівської райдержадміністрації або за телефоном (03266)43165.


 04-10-2018

Хто з органів держнагляду має право проводити комплексні перевірки з питань праці?

1000 41Здійснювати контроль за дотриманням законодавства з питань праці доручено таким органам:Державній службі з питань праці;органам місцевого самоврядування, наділеним відповідними повноваженнями;ДФС;Пенсійному фонду.Найширші повноваження, безумовно, має інспекція Держпраці. Її інспектори за наявності службового посвідчення і направлення на перевірку безперешкодно, без попереднього повідомлення мають право:
1) під час інспекційних відвідувань з питань виявлення неоформлених трудових відносин за наявності підстав (звернення працівника, щодо якого було допущено порушення законодавства про працю; звернення фізособи, щодо якої порушено правила оформлення трудових відносин; за рішенням керівника органу контролю за результатами аналізу інформації, отриманої зі ЗМІ та інших джерел; за рішенням суду, за повідомленням правоохоронних органів; за зверненнями інших органів (ДФС, Пенсійного фонду, Держстату, профспілкових організацій) самостійно та у будь-який час доби з урахуванням вимог законодавства про охорону праці проходити до будь-яких виробничих, службових, адміністративних приміщень об'єкта відвідування, в яких використовується наймана праця;
2) ознайомлюватися з будь-якими книгами, реєстрами та документами, ведення яких передбачено законодавством про працю, що містять інформацію/відомості з питань, які є предметом інспекційного відвідування, невиїзної інспекції, з метою перевірки їх відповідності нормам законодавства й отримувати засвідчені об'єктом відвідування їх копії або виписки;
3) наодинці або у присутності свідків ставити керівникові та/або працівникам об'єкта відвідування запитання, що стосуються законодавства про працю, отримувати на зазначені запитання усні та/або письмові пояснення. Проте в контексті цього пункту наголосимо: право інспекторів праці кореспондується з обов'язком давати письмові пояснення виключно з боку керівників і жодним чином не стосується працівників. Останні мають повне право таких пояснень не надавати і відповідальності за відмову від давання пояснень для них не передбачено;
4) за наявності ознак кримінального злочину та/або створення загрози безпеці інспектора праці залучати працівників правоохоронних органів;
5) на надання робочого місця з можливістю ведення конфіденційної розмови з працівниками щодо предмета інспекційного відвідування;
6) фіксувати проведення інспекційного відвідування з питань виявлення неоформлених трудових відносин засобами аудіо-, фото- і відеотехніки;
7) отримувати від державних органів інформацію, необхідну для проведення інспекційного відвідування, невиїзної інспекції.
Згідно із Законом №877 «Про основні принципи державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» повноваження інспекції Держпраці розширюються правом вимагати усунення виявлених порушень, припинення дій, що перешкоджають здійсненню державного нагляду (контролю); відбирати зразки продукції, призначати експертизу, надавати (надсилати) суб'єктам господарювання обов'язкові для виконання приписи про усунення порушень і недоліків та застосовувати штрафні санкції.Вимога інспектора праці про надання для ознайомлення документів та/або їхніх копій чи виписок із документів, пояснень, доступу до приміщень, організації робочого місця, заявлена у межах повноважень, є обов'язковою для виконання.На окрему увагу заслуговують контрольні можливості органів місцевого самоврядування. З 1 січня 2017 р. вони у межах реалізації повноважень у сфері контролю за дотриманням законодавства про працю і зайнятість населення можуть проводити перевірки на підприємствах, в установах і організаціях будь-якої форми власності, а також перевіряти фізосіб, які використовують працю найманих працівників. Виконавчі органи міських рад міст обласного значення й об'єднаних територіальних громад наділені повноваженнями контролю за дотриманням законодавства про працю і зайнятість населення з можливістю самостійного накладення штрафів за виявлені порушення.Тим часом повноваження ДФС у сфері дотримання підприємцями законодавства про працює значно скромнішими. У плані трудових правовідносин податківці здійснюють адміністрування ЄСВ, забезпечують контроль за своєчасністю, достовірністю, повнотою його нарахування та сплати, а також надають консультації з питань сплати ЄСВ. Притягнення підприємців до відповідальності у разі виявлення інших порушень з питань праці до компетенції податкової не належить. Але у разі їх виявлення ДФС відразу повідомить про це Держпраці, яка не полінується прийти до вас із позаплановою перевіркою або інспекцією, щоб зафіксувати виявлені податковою інспекцією порушення.Пенсійний фонд, своєю чергою, прямо не контролює питання праці, але також становить певну загрозу для працедавця. 11.08.2017 р. набрав чинності «Порядок обміну інформацією про відомості, що містять ознаки використання праці неоформлених працівників і порушень законодавства про працю», який визначає механізм інформаційної взаємодії у разі отримання відомостей, що містять ознаки використання праці неоформлених працівників і порушень законодавства про працю, між суб'єктами інформаційного обміну (ПФУ, ДФС, Держпраці та їх територіальні органи) з метою забезпечення реалізації їхніх повноважень. Так, зокрема, Пенсійний фонд надає ДФС та Держпраці інформацію, що включає дані про страхувальників із підвищеним ступенем ризику, які:
нараховують заробітну плату нижче від законодавчо встановленого розміру мінімальної заробітної плати за основним місцем роботи, окрім тих, хто у звітності заповнив ознаку - «неповний робочий час», і тих, які почали і закінчили трудові відносини у звітному місяці;
у звітному місяці порушили вимоги частини п'ятої статті 8 Закону №2464 щодо розміру ЄСВ;
подали повідомлення про прийняття працівника на роботу, але не відобразили дані про нараховану йому заробітну плату за відповідний місяць чи дату закінчення трудових відносин.
З огляду на повноваження вищезгаданих органів доходимо висновку: якщо до вас прийде з перевіркою один зі згаданих суб'єктів контролю, за ним, з дуже великою вірогідністю, з’являться й інші. А наслідки візитів контролюючих органів, особливо Держпраці, є дуже затратними.


 21-06-2018

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА
дозвіл на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами для обʼєктів ІІ та ІІІ груп
ЗАВАНТАЖИТИ https://drive.google.com/file/d/0B4yo91ZKwI7tWnFXdkdQNDAwZFE/view


ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТКА
дозвіл на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами для об"єктів ІІ та ІІІ груп
ЗАВАНТАЖИТИ https://drive.google.com/file/d/0B4yo91ZKwI7tMmlrNUNZa1ZhMTQ/view


 14-06-2018

Шановні керівники та власники підприємств!

Інформуємо Вас про можливість участі у відборі підприємств для отримання технічної підтримки з визначення та реалізації енергоефективних пілотних проектів.
У рамках реалізації проекту «Консультування підприємств щодо енергоефективності», який реалізується GIZ за дорученням Німеччини, запрошуються підприємства хлібопекарської, молочної промисловості, а також машинобудування та виробництва неметалевих будівельних матеріалів, подати свої заявки про отримання технічної підтримки з визначення та реалізації енергоефективних пілотних проектів.
Пілотні проекти складатимуться з трьох етапів:
Детальний енергоаудит: обрані компанії на першому етапі отримають звіт із переліком економічно та технічно доцільних енергозберігаючих рішень для конкретних підприємств.
Розробка рентабельних проектів з енергоефективності: на основі результатів першого етапу обрані компанії отримають чіткий план впровадження енергозберігаючих та економічно доцільних заходів.
Підтримка у впровадженні проектів: на цьому етапі експерти GIZ надаватимуть компаніям інжинірінговий та консультативний супровід у реалізації проектів, розроблених на попередньому етапі. Фінансування заходів компанії-учасники проводитимуть за власний рахунок завдяки банківським позикам або з інших джерел.
Зацікавлені у співробітництві компанії, повинні заповнити форму заявки до 22 червня 2018 року та надіслати її на електронну пошту Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. .
Більш детальна інформація на сайті компанії.


29-05-2018

Форум бізнес- і ІТ-лідерів м. Київ, 21 червня 2018 року

Рада голів державних адміністрацій інформує про проведення українською компанією Terrasoft, яка є одним з ключових гравців на міжнародному ринку корпоративного програмного забезпечення для управління бізнес-процесами і CRM, наймасштабнішої бізнес-події цього літа Форуму бізнес- і ІТ-лідерів, який відбудеться у м. Київ, 21 червня 2018 р. 
Місце проведення: м. Київ, пр-т. Лобановського, 119, концертний майданчик Stereo Plaza. 
Умови участі: безкоштовно (обов’язкова попередня онлайн реєстрація). 
На Форумі зберуться понад 2000 учасників для бізнес-спілкування, які зможуть розширити коло ділових контактів, знайти нових клієнтів і партнерів. Також у рамках Форуму буде працювати експозона, де всі учасники зможуть ознайомитися з продуктами в галузі BPM- і CRM-систем. 
Програма Форуму складається з трьох потоків:
• Історії успіху і кейси: кейси компаній про стратегії та підходи, що допомагають пришвидшуватися на кожному етапі роботи компанії і ще швидше знаходити нові точки для росту.
• Інструменти і технології: кращі практики застосування BPM- і CRM-інструментів у різних сферах діяльності організації, що допомагають компаніям швидко зростати і розвиватися. 
• Тренінги і мастер-класи: авторські майстер-класи з управління взаємовідносинами з клієнтами та оптимізації процесів компанії. 
Своїм досвідом поділяться представники найбільших організацій: MTI, ПУМБ, Біосфера, Датагруп, Fedoriv, Deloitte, Vodafone Україна, ELDORADO, Hewlett-Packard Enterprise, Укртелеком, Нафтогаз України, MULTIPLEX, Miller Heiman Group, Бізнес-Конструктор та інші.
Більш детальну інформацію про Форум бізнес- і ІТ-лідерів можна отримати від працівників компанії Terrasoft за телефонами: +380(044)363-31-33, +380(95)924-36-96. А також в режимі онлайн через Інтернет на сторінці реєстрації учасників на Форум за гіперпосиланням: https://www.terrasoft.ua/global-tour-2018/kiev?partner=glavrada .
Гіперпосилання на сторінку реєстрації учасників на Форум для розміщення на сайті Адміністрації: https://www.terrasoft.ua/global-tour-2018/kiev?partner=glavrada


 11-05-2018

До відома суб’єктів господарювання у деревообробній галузі

Діяльність лісопильних об’єктів може призводити до викидів забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами, утворення відходів та, як правило, передбачає водокористування.
Відповідно до ст. 11 Закону України «Про охорону атмосферного повітря», викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами можуть здійснюватися після отримання дозволу.
Згідно з п. 2 «Порядку проведення та оплати робіт, пов ’язаних з видачею дозволів на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами, обліку підприємств, установ, організацій та громадян-підприємців, які отримали такі дозволи», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13.03.2002р. №302, дозвіл на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами - це офіційний документ, який дає право підприємствам, установам, організаціям та громадянам- підприємцям експлуатувати об’єкти, з яких надходять в атмосферне повітря забруднюючі речовини або їх суміші, за умови дотримання встановлених відповідних нормативів граничнодопустимих викидів та вимог до технологічних процесів у частині обмеження викидів забруднюючих речовин протягом визначеного в дозволі терміну.
Окрім цього, згідно з Інструкцією про зміст та порядок складання звіту проведення інвентаризації викидів забруднюючих речовин на підприємстві, затвердженої наказом Мінекобезпеки від 10.02.1995р. №7, «стаціонарне джерело забруднення атмосфери» - підприємство, цех, агрегат, установка або інший нерухомий об’єкт, що зберігає свої просторові координати протягом певного часу і здійснює викиди забруднюючих речовин в атмосферу.
У випадку, якщо суб’єкт господарювання використовує автономну систему опалення (котли, конвектори, тощо); здійснює виробничу діяльність в результаті якої в атмосферне повітря потрапляють забруднюючі речовини відповідно до технологічного регламенту підприємства, необхідно отримати дозвіл на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами.
Водночас, відповідно до ст. 10 Закону України «Про охорону атмосферного повітря», суб’єкти підприємницької діяльності, що здійснюють викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря, зобов’язані своєчасно і в повному обсязі сплачувати збори за забруднення навколишнього природного середовища.
Також, відповідно до розділу VIII Податкового кодексу України ст. 243 Ставки податку за викиди в атмосферне повітря забруднюючих речовин стаціонарними джерелами забруднення підприємства, установи, організації та громадяни-підприємці зобов’язані сплачувати податковий збір за викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря. Екологічний податок - загальнодержавний обов’язковий платіж, що справляється з фактичних обсягів викидів у атмосферне повітря. За відсутності дозволу на викиди не можна провести сплату через невстановленість показників масової витрати та обсягів викидів забруднюючих речовин, які викидаються в атмосферне повітря, що є грубим порушенням чинного природоохоронного законодавства.
При несвоєчасному отриманні дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами, подальше здійснення господарської діяльності підприємства вважатиметься як таке, що суперечить чинному природоохоронному законодавству.
Інформацію щодо отримання дозволу можна отримати на сайті Департаменту екології та природних ресурсів в мережі Інтернет за адресою: www.екоlоgіa.lvіv.uа в розділі «Дозвільна діяльність».
Відповідно до положень ст. 17 Закону України «Про відходи» суб’єкти господарської діяльності у сфері поводження з відходами, діяльність яких призводить виключно до утворення відходів, для яких Пзув від 50 до 1000, зобов’язані щороку подавати декларацію про відходи за формою та у Порядку, встановленими Кабінетом Міністрів України.
Форма декларації про утворення відходів наведена у додатку до Постанови Кабінету Міністрів України від 18.02.2016 №118" Про затвердження Порядку подання декларації про відходи та її форми".
Декларації подаються власниками відходів через дозвільні центри, центри надання адміністративних послуг.
Суттю декларації є подання суб'єктом господарювання до відповідного державного органу документу із зазначенням відомостей, на підставі яких він виконує певні дії щодо здійснення господарської діяльності. Враховуючи вищенаведене, декларація про відходи є за своїм правовим навантаженням близькою до декларації відповідності матеріально- технічної бази вимогам законодавства.
Окрім цього повідомляємо, що згідно ст.ст. 44, 49 Водного кодексу України водокористувачі зобов’язані економно використовувати водні ресурси, дбати про їх відтворення і поліпшення якості вод; здійснювати облік забору та використання вод, вести контроль за якістю і кількістю скинутих у водні об'єкти зворотних вод і забруднюючих речовин та за якістю води водних об'єктів у контрольних створах, а також подавати відповідним органам звіти в порядку, визначеному цим Кодексом та іншими законодавчими актами.
Спеціальне водокористування - це забір води з водних об'єктів із застосуванням споруд або технічних пристроїв, використання води та скидання забруднюючих речовин у водні об'єкти, включаючи забір води та скидання забруднюючих речовин із зворотними водами із застосуванням каналів.
Спеціальне водокористування здійснюється юридичними і фізичними особами насамперед для задоволення питних потреб населення, а також для господарсько-побутових, лікувальних, оздоровчих, сільськогосподарських, промислових, транспортних, енергетичних, рибогосподарських (у тому числі для цілей аквакультури) та інших державних і громадських потреб.
Спеціальне водокористування здійснюється лише на підставі дозволу.
Відповідно до зазначеного, здійснення без дозвільних документів спеціального водокористування для забезпечення господарської діяльності підприємства вважатиметься як таке, що суперечить чинному природоохоронному законодавству.
Статус дозвільного органу з видачі дозволів на спеціальне водокористування належить територіальному органу центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері розвитку водного господарства (Сектор територіального органу Держводагенства України у Львівській області).
Інформацію щодо отримання дозволів можна отримати в мережі Інтернет на сайті Львівської міської ради у розділі «ЦНАП» —> Сектор у Львівській області Державного агенства водних ресурсів України Послуги —> Реєстр послуг —> Органи виконавчої влади —> Сектор у Львівській області Державного агенства водних ресурсів України.


20-03-2018

Розвиток лісового господарства

Охорона і захист лісів, їх раціональне використання та відтворення – основні завдання Програми розвитку лісового господарства Львівщини на 2017 – 2021 роки, ухваленої 14 лютого 2017 року на сесії Львівської обласної ради.
Метою Програми є визначення основних напрямів збалансованого розвитку лісового господарства області, спрямованих на посилення екологічних, соціальних та економічних функцій, охорону і захист лісів, їх раціональне використання та відтворення.
Для забезпечення виконання Програми у 2018 році із загального фонду обласного бюджету Львівської області виділено 5000,0 тис. гривень.
На фінансування заходів розділу:
«Створення лісових культур» із загального фонду обласного бюджету у вигляді субвенцій відповідним районним бюджетам виділено 4050,0 тис. грн, з них у вигляді субвенції Бродівському районному бюджету - 76,3 тис. грн замовнику заходу Бродівському ДЛГП ЛГП «Галсільліс».
«Вирощування садивного матеріалу для лісовідновлення» - 950,0 тис. грн, в тому числі у вигляді субвенцій відповідним районним бюджетам - 900,0 тис. грн (Бродівському ДЛГП ЛГП «Галсільліс» - 22,7 тис. грн) та державному підприємству «Львівський лісовий селекційно – насіннєвий центр» - 50,0 тис. грн,
Обов’язком постійних лісокористувачів Львівщини – вести лісове господарство так, щоб забезпечувати збереження біологічного різноманіття лісів, їх високої продуктивності та відновлювальних процесів.

 


 

01-03-2018 

Лісове господарство Львівщини: ефективність роботи

Загальні обсяги відтворення лісів за 2017 рік склали 3033 га. Зокрема, створено 1654 га лісових культур. Природне поновлення лісів забезпечене на площі 1379 га, що становить 45% від всього обсягу лісовідновлення.
У відповідності до обласної цільової Програми розвитку лісового господарства Львівської області на 2017-2021 роки, підприємствами управління за рахунок коштів загального фонду обласного бюджету створено 204,2 га лісових культур, здійснена закупівля обладнання для вирощування садивного матеріалу із закритою кореневою системою.
За 2017 рік проведено 10084 га доглядів за лісовими культурами при плані 9631 га, що становить 104,7%.
Рубки формування та оздоровлення лісів проведено на площі 15,6 тис.га., в ході яких заготовлено 365,9 тис. кбм ліквідної деревини, в тому числі рубки догляду в молодняках проведені на площі 2,9 тис. га.
За період з початку року підприємствами управління від всіх видів рубок заготовлено 914,3 тис. кбм. деревини, в тому числі на рубках головного користування – 549,8 тис. кбм. 
В круглому вигляді було реалізовано 674,5 тис.кбм. деревини.
З метою забезпечення вітчизняних переробників деревини сировиною, на спеціальних аукціонах було реалізовано 74,4 тис.кбм деревини, на загальних аукціонах – 200,8 тис.кбм.
На власних виробничих потужностях перероблено 170,6 тис.кбм. деревини, що на 5,1 тис.кбм більше, ніж за відповідний період минулого року.
З початку року побудовано та відновлено 78,7 км лісових доріг.
Обсяг реалізації продукції склав 860,5 млн.грн., або 114,4% до минулого року.
На 01.01.2018 року чисельність штатних працівників у лісогосподарських підприємствах Львівського ОУЛМГ склала 3161 чол.
Рівень середньомісячної заробітної плати по підприємствах управління досяг 7840 гривень, або 125,7% до рівня минулого року (ріст – 1604 грн). 
Основні завдання і перспективи роботи лісогосподарських підприємств на 2018 рік
1. Проведення атестації об’єктів постійної лісонасіннєвої бази у 2018 році.
2. Охорона лісів – це насамперед відповідальність державної лісової охорони. З метою ефективної боротьби з незаконними рубками необхідно забезпечити повну публічність і висвітлення інформації про факти самовільних рубок на всіх рівнях і про результати розслідувань. 
3. Виготовлення правовстановлюючих документів на право постійного користування земельними ділянками
4. Забезпечити ефективне використання лісових ресурсів, зокрема виходу лісоматеріалів та цінних сортиментів. 
5. Активізувати рейдову роботу по охороні мисливської фауни від браконьєрства.

 


 

19-02-2018

ТОВ “Буський консервний завод” інформує:

З метою підтримки регіонального виробника інформуємо, що на території Львівської області здійснює господарську діяльність ТОВ “Буський консервний завод” (80500, Львівська обл., м. Буськ, вул. Петрушевича, 28), яке спеціалізується на виробництві м’ясних паштетів, фруктових соків.

Асортимент можна перглянути ТУТ
Контактні дані: тел.:+38(067)6743121 - Марія, +38(067)6743111 - Олександр.

 


 

30-01-2018

Ефективність роботи та модернізація ДП “Бродівське лісове господарство” за 2017 рік:

- Відкрито новозбудовану дорогу у Лагодівському лісництві протяжністю 2.05 км (новозбудовані лісові дороги дозволяють збільшувати обсяги реалізації деревини споживачам безпосередньо з лісу, застосовувати для вивезення деревини великотонажні автомобілі-лісовози);
- Оновлено протипожежну техніку, яка наявна на підприємстві;
- Сучасні автоїзди для навантаження та вивезення деревини;
- Електронний облік деревини;
- Придбано два форвардери «Амкодор» (які успішно зарекомендували себе на підвезенні деревини з лісосік до лісових доріг);
- Оновлено цехи переробки деревини: 
1) цех переробки тонкомірної деревини,
2) лісопильний цех на базі лінії «MEBOR»,
3) цех на базі лінії «WALTER»;
- Оновлено технологічну лінію по антисептуванню пиломатеріалів;
- Модернізація лісопильного обладнання (дало змогу покращити якість готової продукції та наростити обсяги переробки деревини);
- Лісокультурна діяльність підприємства: штучні лісокультурні об’єкти та лісові культури природнього походження.
Основні види продукції переробки: пиломатеріали обрізні хвойні та твердолистяні; заготовки на євро піддони; шпали; заготовки твердолистяні.

У 2017 році зменшився обсяг заготівлі деревини на понад 400 тис. куб. метрів

Заступник Голови Державного агентства лісових ресурсів Володимир Бондар повідомив:
Що за 2017 рік підприємствами галузі від усіх видів рубок заготовлено 15,9 млн куб. м деревини, що на 412 тис. куб. м (2,5%) менше в порівнянні з 2016 роком;
З цього об’єму на рубках головного користування заготовлено 7,3 млн куб. м, що становить 89% від ліміту заготівлі 2017 року, та на 125 тис. куб. м менше, ніж у 2016 році.
Окрім того, Володимир Бондар наголосив, що у 2017 році успішно започаткований продаж деревини на аукціонних торгах в електронній формі.
«Державним підприємством «ЛІАЦ» розроблено програмне забезпечення для проведення торгів. У 2018 році завдання збільшити обсяги продажу деревини через електронну торгову площадку. Електронні торги – це той напрямок роботи, яким ми будемо йти і впроваджуватимемо надалі. На мою думку, це єдиний напрямок, який забезпечує ефективне формування ціни і прозорі правила. Безперечно, всезагального впровадження електронних торгів не буде. Ми розуміємо проблематику малого бізнесу. Тому ми будемо впроваджувати поетапно, диверсифіковано, і в кожному випадку враховуватимемо специфіку областей», - підкреслив заступник Голови Держлісагентства.

 


 

23-01-2018

Щодо міжнародної виставкив м. Лагос (Нігерія)

За інформацією Посольства України у Федеративній Республіці Нігерія, у період з 2 по 11 листопада 2018 р., в м. Лагос (Нігерія) відбудеться найбільша в Західній та Центральній Африці Міжнародна спеціалізована виставка "Lagos International Trade Fair - 2018", організатором якої є Торгово-промислова палата м. Лагос.
У 2017 році в зазначеному заході взяли участь представники бізнесових кіл Китаю, Ірану Гани, Словенії, Португалії, Данії, Іспанії, Швеції, Ізраїлю, Фінляндії, Італії та інших країн.
На виставці буде представлена продукція і послуги, пов'язані з такими сферами промисловості як нафта, газ, хімія, енергетика, сільське господарство, продукти харчування та напої, будівельні матеріали, навчання та освіта, охорона здоров'я та ін.
Детальну інформацію щодо умов участі, порядку оформлення необхідних документів можна отримати від організаторів виставкового заходу: Сола – Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. ; Мухейс – Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. ; Люціана – Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. , а також на веб-сайті: http://lagosinternationaltradefair.com (англійською мовою).

Щодо виставкових заходів в Ісламській Республіці Іран

За інформацією від Посольства Ісламської Республіки Іран в Україні, у період з 30 січня по 2 лютого 2018 р. в Міжнародному виставковому центрі Вільної зони Анзалі (Ісламська Республіка Іран) відбудуться спеціалізовані виставки продуктів харчування, миючих засобів, косметичної продукції, машинного обладнання та іншої продукції галузей промисловості, пов'язаних з даними напрямками.
Додаткова інформація щодо зазначених виставок доступна на веб-сайті: http://www.honarpr.com/.

Щодо проведення торгової місії до Федеративної республіки Нігерія та Республіки Гана

Інформуємо про те, що Міністерством економічного розвитку і торгівлі України спільно з Офісом з просування експорту при Мінекономрозвитку у період з 18 по 24 березня 2018 р. заплановано проведення торгової місії до Федеративної республіки Нігерія (м. Абуджа, м. Лагос) та Республіки Гана (м. Аккра) під головуванням заступника Міністра економічного розвитку і торгівлі України - Торгового представника України Н. Я. Микольської.
Основною метою місії є вивчення системи експортно-імпортних відносин, торгівельних бар'єрів і законодавчих особливостей вказаних країн, а також ознайомлення з веденням господарської і торгової діяльності на місцевому рівні.
В рамках програми торгової місії плануються наступні заходи:
- проведення зустрічей з представниками державних інституцій та установ Нігерії та Гани;
- проведення зустрічей з представниками торгово-промислових палат
м. Абуджа та м. Лагос (Нігерія), м. Аккра (Гана);
- освітні заходи щодо особливостей ведення бізнесу в Нігерії та Гані. Аналітичні матеріали щодо ринків Нігерії та Гани, інформація про українські товари з найбільшим експортним потенціалом та переліки заборонених до імпорту у вказані країни товарів доступні за наступними посиланнями:
- огляд ринку Нігерії: https://epo.org.ua/country-profile-nigeria/
- огляд ринку Гани: https://epo.org.ua/country-profile-ghana/
Реєстрація компаній до участі у торговій місії відкрита до 31 січня 2018 р. за посиланням: https://goo.gl/ZVqM2n
Контактна особа в Офісі з просування експорту при Мінекономрозвитку: Марія Шевчук, тел: 067-828-20-35, електронна пошта: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. .

Міжнародна виставка торгівлі послугами "China Beijing International Fair for Trade in Service" (CIFTIS)

За інформацією Посольства України в Китайській Народній Республіці та в Монголії (за сумісництвом), у період з 28 травня по 1 червня 2018 р., в м. Пекін (КНР) відбудеться 5-та Міжнародна виставка торгівлі послугами "China Beijing International Fair for Trade in Service" (CIFTIS).
Організаторами зазначеного виставкового заходу є Міністерство комерції Китаю та Народний уряд м. Пекін за підтримки Світової організації торгівлі (СОТ), Конференції ООН з торгівлі та розвитку (ЮНКТАД) та Організації економічного співробітництва та розвитку (ОЕСР).
Щороку до участі у CIFTIS запрошуються міжнародні організації, бізнес-асоціації та підприємці у сфері торгівлі послугами. У CIFTIS в 2017 році взяли участь 72 тисячі підприємців з 96 країн світу. За підсумками заходу було підписано 241 контракт на суму 71,28 млрд. дол. США, серед яких - 55 міжнародних проекти на суму 13,33 млрд. дол. США.
Виставковий захід є платформою для торгівлі усім спектром послуг, визначеним СОТ, а саме послуг у сферах бізнесу, комунікацій, будівництва та інженерії, фінансів, туризму, відпочинку, культури і спорту, транспортних перевезень, охорони здоров'я, освіти, соціального забезпечення, охорони природи тощо.
Окрім цього, в рамках виставки проводитимуться саміт, промислова конференція, бізнес-переговори та інші заходи.
Конкретної кінцевої дати подачі заявки на участь у CIFTIS не існує, однак для отримання більш вигідного, з маркетингової точки зору, місця, організатори рекомендують подати заявку якомога раніше.
Детальну інформацію про виставку та умови участі в ній можна знайти на веб-сайті www.ciftis.org (англійською мовою).

 


 

26-12-2017

Ціни на місцеві та деякі привізні будівельні матеріали та вироби у Львівській області у липні 2017 року

ТУТ


18-12-2017

Виставка «China International Import Expo 2018»

За інформацією Посольства Китайської Народної Республіки в Україні у період з 5 по 10 листопада 2018 року в м. Шанхай (Китайська Народна Республіка) буде проходити міжнародна виставка «China International Import Expo 2018».
Міжнародна виставка є одним з найбільш пріоритетних виставково-ярмаркових заходів для Китайської Народної Республіки. Очікується, що у заході приймуть участь компенії з понад 100 країн світу.
До участі у виставці запрошуються виробники товарів у наступних категоріях: промислове обладнання, побутова техніка, автомобільний транспорт, одяг та споживчі товари, харчова та аграрна продукція, медичне обладнання та продукція, а також компанії, які надають послуги у сферах: туризм, новітні технології, культура та освіта, проектування та дизайн, аутсорсинг.
Детальна інформація за посиланням: https://cci.vn.ua/mizhnarodna-vystavka-china-international-import-expo-2...

 


 

11-12-2017

До відома суб’єктів господарювання

Повідомляємо, що Львівський спортивно-культурний центр Шахової асоціації незрячих України “Орієнтир” (директор - І.Яцишин, контактні телефони 032-231-80-60, 067-670-30-28, www.orientir.lviv.ua) виготовляє канцелярську продукцію за доступними цінами.
Рекомендуємо врахувати пропозиції СКЦ “Орієнтир” при формуванні плану закупівель на 2018 рік.


 27-11-2017

ЕКО - іноваційний проект


21-11-2017

Ціни на місцеві та деякі привізні будівельні матеріали та вироби у Львівській області у листопаді 2017 року

ТУТ


22-09-2017

Ціни на місцеві та деякі привізні будівельні матеріали та вироби у Львівській області у серпні 2017 року

ТУТ


04-09-2017

Ціни на місцеві та деякі привізні будівельні матеріали та вироби у Львівській області у серпні 2017 року

ТУТ


01-08-2017

Ціни на місцеві та деякі привізні будівельні матеріали та вироби у Львівській області у липні 2017 року

ТУТ


24-05-2017

Деякі питання реалізації статті Кодексу законів про працю України!!!

16 травня набула чинності постанова Кабінету Міністрів України від 26 квітня 2017 року № 295 "Деякі питання реалізації статті 259 Кодексу законів про працю України та статті 34 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні".
Постанова визначає, яким чином проводяться перевірки з питань дотримання законодавства про працю.
Порядком здійснення державного нагляду за додержанням законодавства про працю визначено, що державний нагляд здійснюють посадові особи Держпраці та її територіальних органів, до службових обов’язків яких віднесено здійснення повноважень державного нагляду за додержанням законодавства про працю, що підтверджується відповідним службовим посвідченням.
Виїзні перевірки роботодавців
Державний нагляд здійснюється шляхом витребовування, збирання та аналізу інформації, необхідної для підготовки висновків про стан додержання об’єктом нагляду законодавства про працю, або шляхом проведення перевірки об’єкта нагляду з виїздом за його місцезнаходженням.
Виїзні перевірки проводяться уповноваженими посадовими особами відповідно до індивідуального графіка, що затверджується керівником або заступником керівника Держпраці чи її територіального органу згідно з планом роботи Держпраці та її територіального органу на відповідний період.
Про проведення виїзної перевірки уповноважена посадова особа повідомляє об’єкт нагляду не пізніше ніж за п’ять робочих днів до її початку.
Строк проведення виїзної перевірки не може перевищувати п’яти робочих днів та за обґрунтованим поданням уповноваженої особи може бути продовжений керівником або заступником керівника Держпраці чи її територіального органу до 10 робочих днів.
Перед початком проведення виїзної перевірки уповноважена посадова особа повинна, як зазначалось, пред’явити керівнику об’єкта нагляду або уповноваженій ним посадовій особі своє службове посвідчення.
У разі створення об’єктом нагляду перешкод у діяльності уповноваженої посадової особи (відмова у допуску до проведення виїзної перевірки, ненадання інформації, необхідної для здійснення державного нагляду, перешкода в реалізації інших прав), відсутності документів, ведення яких передбачено законодавством про працю, складається акт про неможливість складення висновку (далі — акт), який підписується керівником об’єкта відвідування або уповноваженою ним посадовою особою.
Копія акта надсилається органам або посадовій особі, яким підпорядкований об’єкт нагляду, для вжиття заходів щодо усунення перешкод у здійсненні державного нагляду.
За результатами здійснення державного нагляду складається висновок.
У разі виявлення порушень законодавства про працю та/або недоліків під час здійснення контрольних повноважень складається вимога.
Якщо керівник об’єкта нагляду або уповноважена ним посадова особа не погоджується з викладеною у висновку інформацією, керівник об’єкта нагляду або уповноважена ним посадова особа підписує висновок із зауваженнями, які є його невід’ємною частиною.
Об’єкт нагляду може подати зауваження не пізніше ніж протягом трьох робочих днів з дати підписання висновку. Рішення про результати розгляду поданих зауважень надається уповноваженою посадовою особою не пізніше ніж упродовж трьох робочих днів з дати їх надходження.
Вимога вноситься об’єкту нагляду не пізніше ніж протягом наступного дня після підписання висновку, а в разі наявності зауважень — наступного дня після їх розгляду.
У вимозі зазначається строк для усунення виявлених порушень та/або недоліків під час здійснення контрольних повноважень, причин і умов, які до них призвели, вчинення дій, спрямованих на ефективне здійснення контрольних повноважень. У разі встановлення строку виконання вимоги більше ніж три місяці у ній визначається графік та заплановані заходи її виконання з відповідним інформуванням уповноваженої посадової особи згідно з визначеною у вимозі періодичністю.
Стан виконання вимоги перевіряється після закінчення зазначеного у ній строку виконання, якщо об’єкт нагляду не надав відповідь або надав її в обсязі, недостатньому для підтвердження фактів її виконання.
Вимога або висновок уповноваженої посадової особи можуть бути оскаржені в 10-денний строк з дати їх отримання до керівника або заступника керівника відповідного територіального органу Держпраці.
Подання в установлений строк скарги тимчасово припиняє виконання вимоги.
Скарга розглядається у 30-денний строк з дати її надходження, якщо інше не встановлено законом.
За результатами розгляду скарг висновок та/або вимога можуть бути скасовані повністю або в окремій частині.
Постановою уряду також встановлено порядок проведення перевірок інспекторами праці.
Проведення перевірок інспекторами праці
Порядком передбачено, що роботодавці можуть ініціювати проведення державними інспекторами регулярних інформаційно-роз'яснювальних кампаній щодо найбільш ефективних способів дотримання норм законодавства про працю, захисту і поновлення трудових прав працівників.
Інспекційні відвідування проводяться за зверненням працівника про порушення стосовно нього законодавства про працю; за зверненням фізичної особи, стосовно якої порушено правила оформлення трудових відносин; за рішенням керівника органу контролю про проведення інспекційних відвідувань з питань виявлення неоформлених трудових відносин, прийнятим за результатами аналізу інформації, отриманої із засобів масової інформації, інших джерел, доступ до яких не обмежений законодавством; за рішенням суду, повідомленням правоохоронних органів про порушення законодавства про працю; за повідомленням посадових осіб органів державного нагляду (контролю), про виявлені в ході виконання ними контрольних повноважень ознак порушення законодавства про працю.
Також перевірки іспекторами праці проводяться за інформацією від Держстату, ДФС та Пенсійного фонду про:
• невідповідність кількості працівників роботодавця обсягам виробництва (виконаних робіт, наданих послуг) до середніх показників за відповідним видом економічної діяльності;
• факти порушення законодавства про працю, виявлені у ході здійснення контрольних повноважень;
• факти провадження господарської діяльності без державної реєстрації у порядку, встановленому законом;
• роботодавців, що мають заборгованість із сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування у розмірі, що перевищує мінімальний страховий внесок за кожного працівника;
• роботодавців, які нараховують заробітну плату менше мінімальної;
• роботодавців, у яких стосовно працівників відсутнє повідомлення про прийняття на роботу;
• роботодавців, у яких протягом місяця кількість працівників, що працюють на умовах неповного робочого часу, збільшилась на 20 і більше відсотків;
• працівників, які виконують роботи (надають послуги) за цивільно-правовими договорами в одного роботодавця більше року;
• роботодавців, у яких стосовно працівників відсутні нарахування заробітної плати у звітному місяці (відпустка без збереження заробітної плати без дотримання вимог Кодексу Законів про працю України та Закону України “Про відпустки”);
• роботодавців, у яких протягом року не проводилась індексація заробітної плати або сума підвищення заробітної плати становить менше суми нарахованої індексації;
• роботодавців, у яких 30 і більше відсотків працівників працюють на умовах цивільно-правових договорів;
• роботодавців з чисельністю 20 і більше працівників, у яких протягом місяця відбулося скорочення на 10 і більше відсотків працівників.
Інспекційне відвідування або рішення інспектора праці про відвідування роботодавця підлягає повідомній реєстрації Держпраці чи її територіальним органом до початку його проведення.
Про проведення інспекційного відвідування інспектор праці повідомляє об’єкту відвідування або уповноваженій ним посадовій особі.
Про проведення інспекційного відвідування з питань виявлення неоформлених трудових відносин інспектор праці повідомляє об’єкту відвідування або уповноваженій ним посадовій особі, якщо тільки він не вважатиме, що таке повідомлення може завдати шкоди інспекційному відвідуванню.
Під час проведення інспекційного відвідування інспектор праці повинен пред’явити об’єкту відвідування або уповноваженій ним посадовій особі своє службове посвідчення.
Тривалість інспекційного відвідування, невиїзного інспектування не може перевищувати 10 робочих днів, для суб’єктів мікропідприємництва та малого підприємництва - двох робочих днів.
Ще раз нагадуємо про необхідність дотримання мінімальних державних гарантій в оплаті праці та попереджуємо про відповідальність за неналежне оформлення трудових відносин. 


24-05-2017

Ціни на місцеві та деякі привізні будівельні матеріали та вироби
у Львівській області у травні 2017 року

ТУТ 


 03-04-2017

АКЦИЗНИЙ ПОДАТОК – НОВАЦІЇ 2017

АКЦИЗНИЙ ПОДАТОК – НОВАЦІЇ 2017
З 1 січня 2017 року підвищено ставки акцизного податку:
• на спирт – на 20 відсотків – та складе 126,96 грн за 1 літр;
• на пиво – на 12 відсотків – 2,78 грн за 1 літр.
З 1 березня 2017 року підвищено ставки акцизного податку на алкогольні напої, які маркуються марками акцизного податку – тобто міцністю вище 8,5 відсотки:
на горілку та лікеро-горілчані напої – на 20 відсотків – та складе 126,96 грн в розрахунку за 1 літр 100-відсоткового спирту;
на кріплені вина та вермути – на 12 відсотків – 8,02 грн за 1 літр напою;
на вина ігристі, вина газовані, шампанське – на 12 відсотків – 11,65грн за 1 літр напою.
Незмінною ставка акцизного податку залишилась тільки на вина виноградні натуральні.
Стрибок акцизів, безперечно, призведе до підвищення цін на алкогольну продукцію.
З 01.01.2017 року скасовано акцизний податок з роздрібного продажу пального – не оподатковується акцизним податком пальне, відпущене через АЗС/АГЗС (фізичний відпуск).
При цьому збільшуються ставки акцизного податку на пальне для виробників, імпортерів та осіб, що реалізують пальне (для останніх – при перевищенні обсягів реалізації над обсягами придбання):
для бензинів – на 25 відсотків, ставка акцизного податку складає 213,5 євpo зa 1000 літрів;
для дизельного пального встановлюється єдина ставка акцизу – 139,5 євро за 1000 літрів (до 1 січня п. р. – 95 євро або 125,5 євро за 1000 літрів в залежності від виду пального);
для скрапленого газу (пропан, бутан та інші гази – 52 євро за 1000 літрів).
З 1 січня 2017 року не застосовуються штрафи за неподання або несвоєчасне подання звіту про обсяги обігу алкогольних напоїв та тютюнових виробів до суб’єктів господарювання, які отримали ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями та/або тютюновими виробами.
Звіт про обсяги виробництва та/або обігу (в тому числі імпорту та експорту) спирту, алкогольних напоїв та тютюнових виробів щомісячно до 10 числа повинні подавати суб’єкти господарювання, які отримали ліцензії на виробництво та/або оптову торгівлю цією продукцією.
Новацією є встановлення з 1 січня 2017 року плати за ліцензію на оптову торгівлю пивом для його виробників у розмірі 30,0 тис. грн – якщо обсяги виробництва за рік не перевищують 3000 гектолітрів (300 тис. літрів). До 1 січня п. р. виробники пива сплачували 500,0 тис. грн за ліцензію на право оптової торгівлі своєю продукцією.
Невеликі обсяги виробництва звичайно декларують приватні броварні, що належать або орендуються підприємцями – фізичними особами. Зменшення податкового навантаження у зв’язку із зниженням плати за ліцензії буде сприяти розвитку малого та середнього бізнесу, одним із видів діяльності якого є виробництво та торгівля пивом.
Додатково повідомляємо, що згідно статті 17 Закону України від 19 грудня 1995 року N 481/95-BP «Про держаине регулювання виробництва i обігу спирту етилового, коньячного i плодового, алкогольгних напоїв та тютюнових виробів» до суб'єктів господарювання застосовуються фінансові санкціі у вигляді штрафів у разі:
 оптової (включаючи імпорт та експорт) i роздрібної торгівлі спиртом етиловим, коньячним i плодовим, спиртом етиловим ректифікованим виноградним, спиртом етиловим ректифікованим плодовим, алкогольними напоями та тютюновими виробами без наявності ліцензій (крім випадків, передбачених цим Законом) - 200 відсотків вартості отриманоі партіі товару, але не меніне 17 000 гривень (абзац п'ятий частини другої статті 17);
 зберігання спирту, або алкогольних нaпoїв, або тютюнових виробів у місцях зберігання, не внесених до Єдиного ресстру, - 100 відсотків вартості товару, який знаходиться в такому місці зберігання, але не менше 17 000 гривень (абзац одинадцятий частини другої статті 17).

Відділ економічного розвитку,
інвестицій, промисловості та торгівлі
Бродівської райдержадміністрації

 

 


 

12-05-2016

З 1 серпня 2016 року в дію вступають усі положення Закону України «Про публічні закупівлі».

Діючий на сьогодні Закон України «Про здійснення державних закупівель» від 10.04.2014 № 1197 з 1 серпня 2016 року остаточно втрачає чинність.
Закон України «Про публічні закупівлі» застосовується (стаття 2):
до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товарів, послуг дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень;
до замовників, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, за умови, що вартість предмета закупівлі товарів, послуг дорівнює або перевищує 1 мільйон гривень, а робіт - 5 мільйонів гривень.
Відповідно особи-підприємці можуть отримати доступ до значного за обсягами ринку - ринку державних закупівель.
Так, на сьогодні для суб'єктів господарювання, є доступними дві системи державних закупівель.
1. Державні закупівлі, які за своєю вартістю перевищують для товарів – 200 тис. грн., для робіт – 1,5 млн. грн. Ці закупівлі детально регламентовані законом, вони проводяться лише з додержанням дуже чітких та детально регламентованих правил. За багато років ця система себе значно дискредитувала через високий рівень корупції та бюрократизму. Для того, щоб взяти участь у таких закупівлях як учасники, так і замовники мають підготувати та перевірити сотні сторінок паперових документів. Підприємцю, який бажає взяти участь у закупівлі, необхідно надати значну кількість довідок, відсутність яких дає підстави для відхилення його пропозиції, наприклад, підтвердити, що він не визнаний банкрутом або відносно нього не відкрито ліквідаційну процедуру, не має заборгованості із сплати податків і зборів тощо. Згідно з реформою, а саме: з прийняттям нещодавно закону про внесення змін до законодавства з державних закупівель, представляти документи буде лише потенційний переможець, що значно полегшую участь. Крім того, замовник не вимагатиме документального підтвердження інформації про відповідність певним вимогам у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Більш того, ряд внесених змін до законодавства з державних закупівель має антикорупційну спрямованість. Отже, поступово такі державні закупівлі є більш доступними для малих та середніх підприємств.
2. Допорогові державні закупівлі, тобто закупівлі до 200 тис. грн. для товарів та 1,2 млн. грн. для робіт. Дані закупівлі як раз можуть бути цікавими для малих та середніх суб’єктів господарювання.
Система Прозорро складається з центральної бази даних, модулю аукціону і торговельних майданчиків. Майданчики працюють з центральною базою даних, а постачальники, тобто підприємства, які бажають постачати продукти, будуть працювати з торговельними майданчиками. Учасник може обрати будь-який із майданчиків, що підключені до системи. Оголошення про закупівлю замовник розміщує на одному з майданчиків, яке через центральну базу даних стає доступним на всіх майданчиках. Майданчики різняться між собою відповідними інтерфейсами, набором додаткових сервісів. Тобто підприємству не потрібно реєструватися на всіх майданчиках, а достатньо обрати зручний для нього і користуватися ним.
Якщо дуже загально описати роботу системи, вона полягає у наступному. Замовник розміщує на одному з торговельних майданчиків оголошення про закупівлю, бажаючі учасники у відповідні строки подають свої пропозиції, беруть участь у он-лайн аукціоні на пониження ціни, і перемагає пропозиція з найменшою ціною. Після цього замовник перевіряє учасника на відповідність певним вимогам, і укладається договір. Все це відбувається в електронному форматі.
Головна перевага цієї системи полягає навіть не у спрощенні участі в таких закупівлях, що, звісно, є великим плюсом для всіх, а у самій ідеї системи. Так, від замовника вимагається лише правильно та чітко сформулювати свої вимоги, а далі все робить ринок. Тут підключаються комерційні електронні торговельні майданчики, як платформа для проведення торгів, де всі бажаючі учасники подають свої цінові пропозиції, і визначається переможець. При цьому, під час аукціону ніхто не знає своїх конкурентів, весь процес є анонімним. Тобто замовник позбавлений головних важелів неправомірного “впливу” на потенційних учасників.
Якщо коротко зупинитися на основних перевагах системи для суб'єктів господарювання, то вони полягають у наступному:
1. Зручність весь процес проходіть в електронній формі. Все що потрібно підприємцю на першому етапі для того, щоб взяти участь, це комп'ютер та інтернет. Підприємець може продавати свій товар, не виходячи із дому.
2. Нові закупівельні можливості наразі всі підприємства можуть отримати інформацію про закупівлі невеликої вартості і взяти в них участь.
3. Прозорість всі документи та інформація у системі обов'язково завантажується в електронному форматі та знаходиться у вільному доступі не тільки для учасників закупівлі, але й для всіх бажаючих. Крім того, наразі розроблено модуль аналітики, де можна проаналізувати дані про всі закупівлі, які проводяться у системі (http://bi.prozorro.org).
4. Доступна плата за участь у закупівлях (по кожному майданчику згідно з договором).
5. Посткваліфікація всі документи про відповідність вимогам замовника подає лише підприємство-переможець аукціону.
Звичайно, система не позбавлена певних недоліків: новий проект і під час роботи з’являються певні проблеми; у системі можуть брати участь недобросовісні учасники, як їх ще називають у системі – тролі, які під час проведення аукціону можуть занижувати ціну до невиправдної межі (нижче собівартості); на даний момент у системі Прозорро можливе зловживання замовниками шляхом виписування специфікацій під «своїх» конкретних виробників.
Наразі переваги системи переважають над її недоліками. Саме в межах Прозорро малі та середні суб'єкти господарювання, можуть отримати новий, значний за обсягами ринок для збуту своєї продукції за спрощеною процедурою, тобто без необхідності додаткового просування свого товару, реклами, пошуку партнерів тощо.
Першим етапом реєстрації в системі електронних закупівель є вхід в систему через веб-сайт www. prozorro.gov.ua.
Тоді, потрібно зареєструватися як «Замовник» і обрати з представлених у переліку один з майданчиків для допорогових закупівель, або один з майданчиків для надпорогових закупівель.
як почати роботу постачальнику
КРОК №1
Оберіть майданчик для реєстрації в системі ProZorro
КРОК №2
Оберіть предмет закупівлі та налаштуйте підписку
КРОК №3
Подайте в онлайні свою пропозицію на торги
КРОК №4
Візьміть участь в автономному онлайн-аукціоні
КРОК №5
Запропонуйте найкращу ціну та виграйте!
На сьогоднішній день рішенням Уповноваженого органу (Мінекономрозвитку України) попередню авторизацію електронних майданчиків отримали майданчики:
1. dzo.com.ua (Держзакупівлі.Онлайн) – оператор ТОВ “Держзакупівлі.Онлайн”;
2. smarttender.biz (SmartTender.biz) – оператор ТОВ “Науково-виробниче підприємство “Інформаційні технології”;
3. zakupki.prom.ua – оператор ТОВ “ЗАКУПКИ.ПРОМ.УА”;
4. e-tender.biz – оператор ТОВ «Е-Тендер»;
5. public-bid.com.ua – оператор ТзОВ «ІТ Контракт»;
6. newtend.com – оператор ТзОВ «NEWTEND».


27-04-2016

Перелік найбільших підприємств Бродівського району які займаються рослинництвом ТУТ


27-04-2016

Показники діяльності малих підприємств ТУТ


27-04-2016

ІНФОРМАЦІЯ
про виконання Програми розвитку малого та середнього підприємництва у Бродівському районі на 2013-2015 роки

Станом на 1 січня 2016 року кількість малих підприємств району становила 175 одиниць, в тому числі мікропідприємства – 147 од. На 10 тис осіб наявного населення цей показник становить 29 одиниць, в тому числі 25 од. – мікропідприємства.
Малі підприємства району займають 92,1% у загальній кількості підприємств району, а частка обсягу реалізованої продукції малими підприємствами становить 24,1% у загальному обсязі реалізації, середньорічна кількість зайнятих працівників у сфері малого бізнесу – 38,4% у загальній кількості зайнятих.
Протягом 2015 року здійснили реєстрацію 183 суб’єктів підприємницької діяльності (в т.ч. 159 – фізичні особи-підприємці), знято з державної реєстрації 223 суб’єкта підприємництва (в т.ч. 212 – фізичні особи-підприємці).
Триває тенденція до зменшення кількості зареєстрованих суб’єктів підприємництва проти скасованих на 40 одиниці, через зменшення зареєстрованих фізичних осіб-підприємців на 212 особи, у відповідному періоді минулого року цей показник становив - 31 одиницю.
Упродовж січня-грудня 2015 року до бюджетів усіх рівнів від діяльності малого підприємництва надійшло 37872 тис. грн., що на 71 % більше у порівнянні з аналогічним періодом 2014 року (за рахунок збільшення надходжень від сплати ПДФО, військового збору та акцизного податку з реалізації).
Питома вага надходжень від малого підприємництва у 2015 році збільшилась і становить 30,5%, в тому числі від діяльності юридичних осіб у межах 20% та фізичних осіб – 10,5%.
За даними Бродівського відділення Буської ОДПІ ГУ ДФС у Львівській області станом на 01.01.2016 року зареєстровано 2107 платників податків - фізичних осіб-підприємців.
З початку 2015 року створено 614 робочих місця, що становить 59 % від річного завдання. Зокрема, 351 р.м. – для найманих працівників у юридичних осіб, 104 р.м. – для найманих працівників у фізичних осіб-підприємців (переважно у торгівлі) та 159 р.м. – фізичних осіб-підприємців.
Для здійснення підприємницької діяльності суб’єктам малого бізнесу району надано в оренду 1466,92 кв. м приміщень, які перебувають у комунальній власності територіальних громад.
У 2015 року державним адміністратором дозвільного центру видано 5 документів дозвільного характеру.
Упродовж 2015 року банківськими установами району надано 4 суб’єктам підприємницької діяльності кредити для розвитку бізнесу на загальну суму 3,8 млн грн.
За інформацією кредитних спілок, суб’єктам підприємницької діяльності надано 10 кредитів на суму 138,0 тис. грн.
Одним з критеріїв оцінки ефективності програми розвитку малого та середнього підприємництва є створення сприятливих умов для залучення населення району до зайняття підприємницькою діяльністю.
Протягом 2015 року Бродівським районним центром зайнятості проведено 40 семінарів для 460 сільських мешканців; 20 семінарів для молоді (358 осіб); 39- для жінок (543 особи), 42 семінари з питань підприємництва (311 чол.), за участю інвалідів – 1 (15 чол.)
Одноразову допомогу з безробіття для започаткування власної справи (у сфері торгівлі, громадського харчування, побутового обслуговування, ведення сільського господарства) надано 30 особам з числа безробітних, які запропонували кращі бізнес-проекти. До уваги приймаються бізнес-проекти, які відповідають основним умовам відбору:
• відповідність вимогам до структури бізнес-проекту;
• аналіз фінансово-економічного обґрунтування проекту;
• аналіз ефективності використання коштів (період окупності, прибутковість проекту);
• рентабельність проекту;
• відповідність створення нових робочих місць та їх укомплектування;
• соціальна відповідність та суспільна корисність проекту;
• актуальність бізнес-проекту для актуальної території;
• креативність (регіональність, унікальність) бізнес-ідеї;
• презентація бізнес-проекту.
Приватний підприємець П. Мамай зайняв друге місце у конкурсі бізнес – проектів (магазин квітів «Лаванда») на обласному рівні.
Бродівський РЦЗ упродовж 2015 року здійснював аналіз кон’юнктури ринку та пріоритетних напрямів розвитку малого та середнього бізнесу; проводив 9 засідань круглого столу з представниками органів влади, соціальними партнерами та працедавцями району з метою ознайомлення з діяльністю служби зайнятості в сучасних умовах, зміцнення співпраці, розширення спектру надання соціальних послуг. З метою підвищення конкурентної спроможність громадян на ринку праці проходили професійне навчання, перенавчання та підвищення кваліфікації 361 безробітних; організовано стажування на виробництві - 228 безробітним, 349 осіб охоплено професійним навчанням на замовлення роботодавців, надано професійно-консультаційних послуг 2163 особам.
В обласному конкурсі, приуроченому до «Дня підприємця – 2015», переможцями стали бродівські підприємці, зокрема у номінаціях:
- «Краще мале підприємство Львівщини» - МП «Візит» (директор Стасюк Володимир Іванович);
- «Найуспішніший молодий підприємець Львівщини» - Поп Володимир Іванович.
Основними чинниками, що вплинули на розвиток малого і середнього бізнесу стали: політична нестабільність у державі, скорочення внутрішнього ринку та проблеми зі збутом продукції у зв’язку з окупацією частини території та торгівельними обмеженнями з боку Росії, зниження купівельної спроможності населення. Також недостатня фінансова підтримка заходів Програми розвитку малого і середнього підприємництва з боку держави та інших джерел, нерозвинута інфраструктура підтримки підприємництва, недостатній рівень промоції продукції малого та середнього підприємництва в Україні та за кордоном через високий розмір оплати за участь у ярмарках та виставках, відсутність коопераційних та кластерних зв’язків підприємств малого бізнесу району із підприємствами з обласного центру, в яких тенденції до активізації є більшими.
З метою активізації співпраці між суб'єктами підприємницької діяльності та органами державної влади та створення сприятливих умов для розвитку малого і середнього підприємництва в районі, розпорядженням голови райдержадміністрації від 18 березня 2015 року №101 відновлено роботу Координаційної ради з питань розвитку підприємництва при голові Бродівської райдержадміністрації. Даним розпорядженням затверджено новий склад Координаційної ради, до складу якої на паритетних засадах входять представники влади та бізнесу.
В умовах впровадження соціально орієнтованої ринкової економіки, відносини місцевої влади та суб'єктів малого підприємництва мають особливо актуальний характер і повинні бути зорієнтовані на поступовий перехід від державного регулювання підприємницької діяльності до її регулювання на засадах соціального партнерства, створення атмосфери взаємної довіри.


  

11

УКРАЇНА
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
ГОЛОВИ БРОДІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
від “18” березня 2015 року № 101
м. Броди

Про відновлення роботи Координаційної ради
з питань розвитку підприємництва при голові
Бродівської райдержадміністрації

Детальніше