Get Adobe Flash player

05-03-2018

Головне управління Держпродспоживслужби у Львівській області у 2017 році тільки за порушення держдисципліни цін допомогло повернути споживачам зайвонарахованих коштів у сумі 69,1 тис. гривень.

9З метою захисту законних прав громадян, не дивлячись на мораторій оголошений державою у 2017 році на проведення планових заходів нагляду (контролю), фахівцями відділу контролю за регульованими цінами ГУ Держпордспоживслужби у Львівській області (надалі Відділ) у 2017 році на підставі обґрунтованих звернень громадян та погоджень Державної регуляторної служби України (надалі – ДРСУ) забезпечено проведення позапланових заходів нагляду (контролю) з питань дотримання порядку формування, встановлення та застосування державних регульованих цін. 
Порушення державної дисципліни цін встановлено у 88% із загальної кількості перевірених суб»єктів господарювання. 
Завдяки проведеним спеціалістами Відділу заходам контролю споживачам повернуто у 2017 році 69,1 тис. грн
По наслідках перевірок до підприємств-порушників застосовано адміністративно-господарських санкцій на суму 23,9 тис. грн., в т.ч. забезпечено вилучення у дохід бюджету необґрунтовано отриманої виручку і штрафів на суму 12,1 тис.грн. та 4 особи притягнуто до адміністративної відповідальності.
Разом з тим, наголошуємо, що Держпродспоживслужба здійснює контроль за дотриманням суб»єктами господарювання виключно державних регульованих цін (тарифів). На сьогодні державне регулювання цін та тарифів запроваджено на: 
- лікарські засоби та вироби медичного призначення, в тому числі на ліки, які придбаваються за рахунок коштів бюджету; 
- послуги з теплопостачання, централізованого водопостачання (гаряча і холодна вода) та водовідведення, вивезення, перероблення та захоронення побутових відходів, утримання будинків і споруд та при будинкових територій; 
- паливно-енергетичні ресурси (вугілля, вугільні брикети, торф паливний кусковий, торф”яні брикети та дрова, газ скраплений), що відпускаються населенню для побутових потреб;
- продукцію громадського харчування, що реалізується в загальноосвітніх, професійно-технічних та вищих навчальних закладах;
- послуги лікувально-профілактичних державних і комунальних закладах охорони здоров”я.
Захист споживачів в частині дотримання законодавства у сфері ціноутворення здійснюється шляхом проведення позапланових контрольних заходів на обґрунтоване звернення громадян виключно за погодженням Державної регуляторної служби України (ДРСУ).
Для отримання погодження ДРСУ у зверненні споживачам необхідно аргументовано обґрунтувати суть проблеми та обов»язково вказати та надати:
- назву та адрес суб’єкта господарювання, що надає послуги або здійснює реалізацію товарів за завищеними цінами(тарифами). Дану інформацію можна отримати з рахунків, повідомлень про оплату послуг та на стенді «Куток споживача»;
- документи, що підтверджують застосування завищених тарифів та цін (чеки, квитанції, тощо).
Звернення необхідно подавати в Головне управління Держпродспоживслужби у Львівській області (м. Львів, вул. Вітовського,18). Контактний телефон для консультацій: (032)252-32-22. Детальну інформацію Ви можете отримати на сайті: www.lvivdpss.gov.ua 


27-04-2016

Звертаємо увагу, що відповідно до частини 10 статті 12 Закону України «Про адміністративні послуги» від 6 вересня 2012 року № 5203-VI:

Рішення про утворення центру, про затвердження положення про центр надання адміністративних послуг, а також переліку адміністративних послуг, що надаються через центр надання адміністративних послуг, які прийняті на підставі примірного положення про центр надання адміністративних послуг та з урахуванням положень частини сьомої цієї статті, не є регуляторними актами у сфері господарської діяльності та не підлягають державній реєстрації.
{Частину десяту статті 12 доповнено абзацом другим згідно із Законом № 888-VIII від 10.12.2015}.
Тобто відповідні розпорядження голови Бродівської районної державної адміністрації, а саме:
розпорядження від 10 жовтня 2013 року №427 «Про утворення Центру надання адміністративних послуг Бродівської районної державної адміністрації» (яким затверджено Положення про Центр надання адмініставртин6их послуг Бродівської РДА)
розпорядження від 27 серпня 2014 року №395 «Про затвердження переліку адміністративних послуг, що надаються через Центр надання адміністративних послуг Бродівської районної державної адміністрації Львівської області»
визнано не регуляторними актами у сфері господарської діяльності та такими, що не підлягають державній реєстрації.


25-02-2016110-3

Шановні громадяни!

15 березня 2015 року набере чинності Постанова Кабінету Міністрів від 16 грудня 2015 року № 1151 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 11 березня 2004 р. № 308», розробником якої була Державна регуляторна служба України.
У документі йдеться про необхідність обраховувати витрати малого бізнесу на виконання державного регулювання, так званий М-тест. Після вступу у дію Постанови КМУ № 1151, будь який проект регуляторного акту супроводжуватиметься цифровими розрахунками як загального регуляторного впливу, так і, як окремої частини, М-тесту.
Що стосується проведення загальних розрахунків, то джерелами інформації для визначення показників можуть бути:
• статистичні збірники і публічні звіти органів державної влади, отримані в процесі обробки звітності, дані про надзвичайні ситуації, перевірках та ін .;
• висновки експертів;
• консультації з представниками бізнесу.
Прозорість процесу розрахунку і доступність вихідних даних дозволить громадськості та зацікавленим представникам бізнесу упевнитися в правильності та достовірності проведення розрахунків. Гарантіями того, що це не буде імітацією, є зацікавленість і активна участь громадськості.
Законом «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» громадськості надано право брати участь у всіх етапах регуляторної діяльності регуляторних органів.
Так, в ході опублікування проекту регуляторного акту та аналізу його регуляторного впливу громадськість має право:
• брати участь у підготовці проекту регуляторного акта та АРВ до нього;
• направити письмово розробнику і уповноваженому органу (ДРС) свої пропозиції та зауваження як до проекту, так і до АРВ;
• отримати від розробника обґрунтовану відмову, якщо зауваження та пропозиції не враховані.
У свою чергу, надані зауваження та пропозиції можуть бути використані ДРС при проведенні експертизи відповідного регуляторного акту.


 

Закон України Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності можна завантажити ТУТ

Закон України № 2608–VІ Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо обмеження державного регулювання господарської діяльності можна завантажити ТУТ