Get Adobe Flash player

 23-03-2020

Здорове насіння – належний врожай

Отримання високих і якісних врожаїв зернових культур залежить від застосування оптимальних систем захисту рослин від шкідливих організмів. Найпершим і найважливішим етапом цього процесу є протруєння насіння — необхідний лікувально-профілактичний захід у системі захисту рослин зернових культур.
У зв'язку з несприятливими погодніми умовами, насіннєвий матеріал стає джерелом інфекції. Виключно через насіння відбувається зараження рослин летючою сажкою. Фузаріози і гельмінтоспоріози зернових поширюються як через насіння, так і через грунт. Строки сівби впливають на поширення хвороб і розмноження шкідників. Рання сівба сприяє ураженню рослин борошнистою росою, сніговою пліснявою, вірусними хворобами, пошкодженню сходів злаковими попелицями, мухами, а пізня сівба — інтенсивнішому ураженню сажковими хворобами. Такі шкідливі організми як гриби, віруси, бактерії, шкідники можуть впливати на ріст і розвиток молодих рослин. Наслідком ураження є зниження житттєздатності та енергії проростання насіння, кореневі гнилі, затримка росту і розвитку. Саме тому передумовою отримання високих врожаїв є протруєння насіння. Ефективність протруєння залежить від підготовки самого посівного матеріалу. Він повинен бути чистим за сортовим складом, мати високу енергію проростання та польову схожість.
Протруювати насіння можна як завчасно, так і безпосередньо перед сівбою, дотримуючись вимог техніки безпеки при роботі з пестицидами. Правильний вибір препарату дає хороший ефект протруєння. Сучасні протруйники забезпечують надійний захист рослин від поверхневої насіннєвої інфекції (тверда сажка пшениці), та внутрішньої інфекції (летюча сажка пшениці та ячменю). До таких препаратів відносять: Максим Стар 025 FS,т.к.с., Вітавакс 200 FF,в.с.к., Ламардор 400 FS,т.н., Кінто Дуо к.с., Іншур Перформ т.к.с.,Вінцит Форте SC,к.с.,Скарлет,м.е.,та ін.
Якщо раніше протруйники використовували тільки з метою знищення грибковихих інфекцій, то зараз з’являються нові препарати для обробки насіння, мета яких — знищення ґрунтових шкідників та шкідників сходів. Яскравим прикладом таких препаратів є: Нупрід Макс,т.к.с., Селест Топ 312,5FS. т. к. с., Юнта Квадро 373,4 FS , т.к.с.
Отже, протруєння насіння — обов'язковий технологічний процес при вирощуванні сільськогосподарських культур, який дає можливість захистити насіння від поверхневої і внутрішньої інфекції, а також шкідників насіння та сходів.

О. Забужна,
державний фітосанітарний інспектор


28-02-2020

Прогноз розвитку і розповсюдження шкідників і хвороб сільськогосподарських рослин у 2020 році у Бродівському районі

Агроекологічні умови осіннього і зимового періоду поточного року були несприятливими для життєдіяльності мишоподібних гризунів. За даними осінніх обстежень 2019 року, чисельність шкідників на озимих культурах та посівах багаторічних трав не перевищувала поріг шкідливості (3-5 жилих колоній на 1 га). Навесні 2020 року, згідно проведених спостережень за фітосанітарним станом сільськогосподарських угідь, гризуни не завдаватимуть значної шкоди посівам с.г. культур. Підвищена чисельність і шкідливість мишей та полівок спостерігатимуться на окремих полях озимих культур, багаторічних трав, а також на полях, які прилягають до лісосмуг, на обочинах доріг та ін.
Найбільш поширеними і небезпечними грунтовими шкідниками є дротяники і несправжні дротяники. За сприятливих погодніх умов, зокрема, ранньої весни і достатньої зволоженості грунту, взявши до уваги значний зимуючий запас дротяників , повсюдно залишається загроза пошкоджень ними посівів сільськогосподарських культур.
Личинки травневого хруща було виявлено при осінніх грунтових обстеженнях. За сприятливих умов перезимівлі шкідника ймовірна його шкодочинність у посівах, особливо в тих, що межують з лісосмугами та багаторічними насадженнями.
Зважаючи на те, що зимуючий запас озимої та інших підгризаючих совок в грунті був незначний, існує ймовірність осередкової шкодочинності підгризаючих на посівах сільськогосподарських культур. Листогризучі совки можуть утворювати осередки підвищеної чисельності і завдавати шкоди посівам у разі доброї перезимівлі та теплої помірно-вологої погоди.
Стебловий (кукурудзяний) метелик минулого року заселяв і пошкоджував посіви кукурудзи, зокрема на зерно. За доброї перезимівлі гусениць шкідника, помірно теплого і вологого літа 2020 року, шкідник масово розвиватиметься і загрожуватиме посівам. У червні відбуватиметься заляльковування гусені стеблового метелика. Надалі після льоту, метелики відкладатимуть яйця у посівах кукурудзи, хмелю, соняшнику, інших товстостеблих культур.
Наприкінці травня, після випадання дощів, актуальною на початку червня залишатиметься загроза захворювання зернових культур грибковими хворобами, зокрема, борошнистою росою, септоріозом, бурою листковою та жовтою іржею, піренофорозом, ринхоспоріозом, кореневими гнилями, які поширені, передусім, в загущених посівах на добрих агрофонах. Вищевказані хвороби та гельмінтоспоріоз, темно-бура й сітчаста плямистості, розвиватимуться в ярих пшениці та ячмені. Розвиток кореневих гнилей призводитиме до осередкового або розсіяного розвитку білоколосості та щуплозерності.
На окремих посівах озимих і ярих колосових культур спостерігатиметься відкладання яєць та відродження личинок клопа - шкідливої черепашки, інших видів хлібних клопів. Повсюди можуть розмножуватись та пошкоджувати зерно в колосках злакові попелиці, осередково фітосанітарне значення матимуть трипси, цикадки. Під час наливу зерна триватиме вихід з ґрунту і живлення в колосках жуків хлібної жужелиці (туруна) та хлібних жуків. Скрізь ярим зерновим культурам відчутної шкоди можуть завдати хлібна п'явиця, злакові мухи (гессенська, шведські), хлібні блішки, пильщики, інші фітофаги.
За підвищеної вологості і температури повітря 28…30°С на колосках розвиватимуться альтернаріоз, септоріоз, оливкова пліснява, фузаріоз. Під час колосіння можливе ураження сприйнятливих, добре розвинутих, загущених посівів зернових культур летучою та іншими видами сажок.
На рослинах гороху, за сухої спекотної погоди можливе підвищення чисельності й шкідливості горохової плодожерки, акацієвої (бобової) вогнівки, трипсів, клопів, а також розвиток фузаріозного в`янення. За температури 18…25°С і високої вологості повітря в загущених посівах гороху рослини хворітимуть на аскохітоз, пероноспороз, сіру гниль, борошнисту росу. Під час бутонізації - цвітіння гороху відроджуватимуться личинки бульбочкових довгоносиків, які закінчивши розвиток, заляльковуватимуться. Помірно тепла й волога погода сприятиме утворенню численних колоній горохової попелиці, шкідливості гусені листогризучих метеликів. Жуки горохової зернівки активно заселятимуть, живитимуться пилком й пелюстками гороху, відкладатимуть яйця в боби.
У посівах сої розвиватимуться й шкодитимуть личинки та жуки бульбочкових довгоносиків, попелиць, місцями - гусінь листокруток, п`ядунів, листогризучих совок, павутинний кліщ, які за сприятливих погодних умов та при відсутності захисних заходів можуть завдати господарсько відчутної шкоди посівам культури. Підвищена вологість і температура 18…26°С сприятимуть поширенню мікоінфекцій, зокрема, аскохітозу, пероноспорозу, альтернаріозу, білої гнилі або склеротиніозу, тощо. За встановлення сухої і теплої погоди можливий розвиток фузаріозного в`янення.
На посівах озимого ріпаку фітосанітарне значення матимуть капустяна стручкова галиця, осередково ріпаковий пильщик, хрестоцвіті клопи, попелиця, білани. На ярому ріпаку розвиватимуться ріпаковий квіткоїд, прихованохоботники, хрестоцвіті клопи, попелиці, осередково білани, пильщик, листогризучі совки. За підвищеної вологості у вигляді опадів чи роси на стеблах, листках, стручках ріпаку розвиватимуться фомоз, несправжня борошниста роса, сіра гниль, які обумовлюють формування щуплого насіння з низькими посівними і технічними якостями. Інфікування стручків альтернаріозом викликатиме передчасне дозрівання ріпаку, яке проявляється у формуванні недорозвиненого насіння і розтріскуванні стручків. Капустяна білокрилка активно заселяє капустяні культури в останні кілька років. Личинки цього шкідника живляться соком рослини, а своїми солодкими виділеннями провокують розмноження сажистих грибів на листі, які є шкідливішими від самої білокрилки. Крім того, ці комахи переносять вірусні хвороби на всіх стадіях свого розвитку.
В посівах цукрових буряків шкодитимуть бурякова мінуюча муха, личинки якої після відродження вгризаються в листок і живляться його паренхімою, внаслідок чого утворюється міна у вигляді світлої плями. Осередково фітосанітарне значення матимуть звичайний і сірий бурякові довгоносики, бурякові блішки, крихітка, щитоноски, дротяники і несправжні дротяники, гусінь підгризаючих і листогризучих совок. За підвищеної вологості та достатньої кількості тепла шкодитиме бурякова листкова попелиця, завдяки якій збільшується ймовірність ураження посівів вірусними хворобами. За дощової і прохолодної погоди центральні листки розетки буряків уражуватиме пероноспороз, на гібридах іноземної селекції проявиться альтернаріоз. При випаданні рясної ранкової роси, температури близько 20ºС, періодичних дощів і відносної вологості повітря понад 80% розвиватиметься церкоспороз.
У посівах соняшнику, здебільшого пізніх строків сівби, в червні шкодитимуть сірий буряковий довгоносик, подекуди оленка волохата. За теплої й вологої погоди посіви культури, з країв полів чи суцільно, заселятиме геліхризова попелиця. За посушливих погодних умов можливе масове розмноження трипсів, за помірно-вологих – клопів, листогризучих і підгризаючих совок. За високої вологості повітря та рясних опадів збудники білої і сірої гнилей, фомозу, несправжньої борошнистої роси інфікуватимуть листя, стебла, корені соняшнику. При підвищеній температурі і вологості повітря можливе осередкове поширення фомопсису, за дефіциту вологи - іржі.
Минулого року склалися сприятливі умови для масового льоту метеликів сонцевика будякового, або чортополохівки. Для харчування гусінь вибирає переважно різні бур'яни родини айстрових, проте в особливо спекотну погоду завдає шкоди посівам соняшнику, сої, кукурудзи, хмелю, рицини, а також помідорам, баклажанам, баштанним культурам.
За відносної вологості повітря понад 85% та оптимальної температури 20…25°С рослини пасльонових інфікуватимуть альтернаріоз, фітофтороз. При встановленні сухої і спекотної погоди ймовірний прискорений розвиток усіх фаз колорадського жука, що сприятиме зростанню його шкідливості у посівах картоплі та інших пасльонових культур.
Помірна вологість та температура повітря 20…26°С сприятимуть розвитку і шкідливості на рослинах капусти гусені біланів, молі, совок. Ранні та середньостиглі сорти заселятимуть капустяна попелиця, блішки, личинки капустяної мухи, осередково бариди, клопи, прихованохоботники.
Кабачки, огірки, інші гарбузові культури пошкоджуватимуть баштанна попелиця, тютюновий трипс, павутинний кліщ. З хвороб проявлятимуться пероноспороз, бактеріози, антракноз, борошниста роса.
В плодових садах очікується розвиток та шкодочинність гусениць кільчастого шовкопряда, листокруток, різних видів молей, яблуневої плодожерки. Під час розпускання бруньок будуть шкодочинними попелиці, сірий бруньковий довгоносик, яблуневий квіткоїд. З хвороб розвиватимуться борошниста роса, парша, плодова гниль, плямистості. Доцільно провести ранньовесняне обприскування плодових проти збудників парші, зимуючих гнізд шкідників, що пошкоджують бруньки та листя.

О. Забужна,
державний фітосанітарний інспектор


 

26-02-2020

ДЕРЖЗАКУПІВЛІ!!!!


Допороги: що про них відомо згідно нової редакції Закону? Сьогодні поговоримо про те, які існують методи проведення допорогових закупівель для замовників.
Допорогова вартість закупівлі має становити від 1 копійки до «порогу». Закон визначає такі пороги:
– 200 тис грн для товарів та послуг, 1,5 млн грн для робіт – для замовників, визначених пунктами 1-3 частини першої статті 2 Закону;– 1 млн грн для товарів та послуг, 5 млн грн для робіт – для замовників-монополістів, визначених пунктом 4 частини першої статті 2 Закону;
Все, що дорівнює або вище цих вартостей – то вже надпороги, про них зараз мова не йде.
➤ Якщо річна вартість предмета закупівлі менше 50 тис грн, замовник сам обирає як закуповувати. Є три шляхи:– спрощена закупівля;– закупівля в Prozorro Market;– звіт про договір про закупівлю.
➤ Якщо річна вартість предмета закупівлі – від 50 тис грн до порогів, у замовника є два шляхи:– спрощена закупівля;– закупівля в Prozorro Market.Існує 7 виключних випадків, коли тут можна застосовувати договір про закупівлю. Про них, читайте у інструкції від Prozorro: http://bit.ly/2SWFlyl

 


25-02-2020

 

Шановні суб’єкти господарювання!

4 березня 2020 року у м.Львові відбудеться презентація програми “Доступні кредити 5-7-9%”.
Кабінет Міністрів України прийняв постанову від 24 січня 2020 року №28 “Про затвердження Порядку надання фінансової державної підтримки суб’єктам мікропідприємництва та малого підприємництва”, яка запускає надання фінансової державної підтримки суб'єктам мікро - та малого бізнесу через Фонд розвитку підприємництва.Документ дозволяє Фонду (який підпорядковано Мінфіну) запровадити програму “Доступні кредити 5-7-9 %”
У результаті відвідування навчального заходу учасники отримають:
1. Повну та достовірну інформацію про Державну програму “Доступні кредити 5-7-9%”
2. Інформацію про правила інвестиційного кредитування в рамках Програми
3. Інформацію про вимоги та рекомендації з підготовки повного пакету заявки
4. Інформацію про навчальні програми із бізнес-планування та здійснення підприємницької діяльності
5. Інформацію про екосистему підтримки підприємництва в Україні: доступ до знань, доступ до фінансування.
6. Відповіді на питання
У заході візьмуть участь голова і керівництво облдержадміністрації, представники Офісу розвитку МСП, представники Фонду розвитку підприємництва, представники банків-партнерів, представники Програми USAID “Конкурентоспроможна економіка України”, представники бізнессередовища Львівщини.
Посилання для реєстрації на захід http://bit.ly/579Lviv0403.
За додатковою інформацією щодо участі у заході просимо звертатися до департаменту економічної політики обласної державної адміністрації за номерами: +38(032)299-92-79, +38(032)261-26-65,+38(032)261-27-13 та/або на електронну адресу: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. . Захід відбудеться за адресою: Центр Митрополита Андрея Шептицького Українського Католицького Університету (Паркова аудиторія), м.Львів, вул. Козельницького,2.


 


11-02-2020

 

Проєкт співробітництва територіальних громад

ТУТ


03-02-2020

Інформація про виконання Програми соціально – економічного та культурного розвитку Бродівського району у 2019 році

ТУТ 



31-01-2020

Проводиться навчання


https://brom.ua/uploads/shop/products/main/3.jpgГУ Держпродспоживслужби у Львівській області повідомляє про те, що в Управлінні фітосанітарної безпеки Бродівського району проводиться навчання з працівниками, робота яких пов’язана з транспортуванням, зберіганням, застосуванням, торгівлею пестицидами і агрохімікатами.
Навчання проводяться з механізаторами, заправниками, агрономами, фермерами, комірниками, вантажниками, продавцями та іншими особами, які будуть працювати з пестицидами.
Розраховане навчання на 4 години для різних категорій працівників (згідно встановленого розподілу годин навчань) та проводиться державним фітосанітарним інспектором по четвергах кожного місяця протягом року.
Після закінчення навчання слухачі складають тестові завдання, з наступною видачею посвідчення та допуску до робіт з пестицидами та агрохімікатами.
За інформацією звертатися за адресою: м.Броди, вул. Веста, 3; тел.: 4-40-37.

О. Забужна,
державний фітосанітарний інспектор

 


 

10-12-2019

Шановні суб’єкти господарювання Бродівського району!

Інформуємо про те, що Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України в рамках виконання Експортної стратегії на період 2017 – 2021 років, схваленої розпорядження Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2017 року №1017-р Мінекономіки здійснює опитування експортерів щодо подальшої лібералізації валютного законодавства.
Метою опитування є з’ясувати думки експортерів щодо наступних кроків валютної лібералізації для підготовки відповідних рекомендацій.
Просимо Вас пройти опитування за посиланням
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSc4tEaVZjtUfvog69ZsvXbtBMWu_EJ76BhWvIsD3HmYvZE2uQ/viewform до 31 січня 2020 року.

 


 

22-11-2019

Щодо актуальних можливостей, пропонованих іноземними донорами

https://mail.ukr.net/attach/show/15744074511268501044/1

 


 

05-11-2019

Новий функціонал: у плану закупівлі з’явиться статус

З 1 листопада у планів закупівель з'являються статуси: запланований, оголошено тендер, скасовано. 
Введення статуса для плану закупівлі дозволить відслідкувати актуальний стан поточного рядку плана, а також є передумовою для розробки функціоналу делегування закупівель на центральні закупівельні організації (ЦЗО). Функціонал також допоможе закупівельним організаціям ефективніше планувати витрати. Це особливо актуально для великих замовників, у яких декілька тендерних комітетів.
Кожен план закупівлі, що формує річний план замовника, буде створюватись у статусі "запланований". Цей статус означає, що план опубліковано та очікує оголошення  тендеру. На цьому етапі у замовника є можливість його редагувати або скасувати. 
Якщо у замовника відпадає потреба, план переходить у статус "скасований", який є кінцевим і не передбачає можливості  внесення змін.

Після оголошення процедури закупівлі у плані з'являється статус “Оголошено тендер”. Це означає, що план виконав своє призначення і процес перейшов на етап закупівлі, результат якої можно буде відслідкувати завдяки розробці «Зв'язка план-тендер». Цей статус є кінцевим у життєвому циклі плану закупівлі і не передбачає можливості  внесення змін.


 31-10-2019

Новація Prozorro допоможе в моніторингу витрат бюджетів

3 1 листопада в системі з'явиться нове поле – “джерело фінансування”. Державні установи зазначатимуть, за які кошти здійснюється закупівля. Для цього їм потрібно буде обрати зі списку джерело: державний чи ж місцевий бюджет, власний бюджет, бюджет цільових фондів, кредити та позики міжнародних валютно-кредитних організацій чи ж інші надходження. 
Нове поле допоможе громадським активістам, державним аудиторам та всім зацікавленим контролювати витрати з бюджету, аналізуючи та порівнюючи інформацію з Prozorro. Бізнес отримає додатковий критерій у пошуку релевантних тендерів та прийнятті рішення про участь у тій чи іншій закупівлі. 
Дане поле реалізоване в рамках Наказу Мінекономрозвитку № 490  та є обов'язковим для заповнення для надпорогових закупівель та звіту про укладені договори. З 1 листопада державні замовники мають заповнювати поле “джерело фінансування” під час створення річного плану.  В усі інші форми інформація про джерело буде підтягуватися автоматично через зв'язку план-тендер. Відповідно, щоб у друкованих формах та у звіті про укладений договір відображалося джерело фінансування, необхідно зробити зв'язку план-звіт (тендер).  При обранні джерела фінансування буде запропоновано внести інформацію про суму та валюту. Замовник може вказати декілька джерел фінансування.
При створенні закупівлі після 31 жовтня замовники отримають в особистому кабінеті на майданчиках сповіщення про необхідність внесення змін в річний план, де мають зазначити джерело фінансування. У випадку створення річного плану після 31 жовтня замовникам потрібно буде відразу заповнити дану інформацію в плані закупівель.

 


 

17-10-2019

Президент підтримав нову редакцію Закону України
«Про публічні закупівлі»

16 жовтня Президент підписав закон №1076, який удосконалює систему публічних закупівель. 
Нова редакція містить ряд нововведень. Це — підвищення ефективності закупівель, введення персональної  відповідальності за порушення законодавства у сфері закупівель, удосконалення механізму оскарження, гармонізація з міжнародними стандартами. 
Нова редакція закону знижує поріг для обов'язкового проведення закупівель через Prozorro з 200, а 50 тисяч гривень. Це значить, що більше чверті мільйона процедур на рік тепер будуть відбуватися у системі та матимуть етап аукціону. Завдяки цьому додаткова економія може скласти до 9 млрд грн на рік. 
Бізнес, який переміг у тендері, матиме 24 години на виправлення незначних помилок у тендерній пропозиції. Це дозволить підприємцям не втратити тендер, а держзамовнику – зберегти найбільш економічно вигідну пропозицію.
Удосконалення механізму оскарження дасть бізнесу ширші можливості для відстоювання своїх прав. Серед змін — повернення плати у випадку задоволення скарги постачальника, оплата скарги через систему, механізми антитролінгу. Так, для протидії тролінгу та блокуванню тендера до розгляду будуть прийматися тільки проплачені скарги, а відкликати їх буде неможливо. Бізнес також матиме можливість оскаржувати відміну процедури та відхилення всіх пропозицій. Відміняти процедуру під час оскарження заборонено. За невиконання рішення АМКУ передбачена відповідальність керівника замовника та штраф у 85 тис. грн.
В новій редакції закону посилена відповідальність за порушення законодавства для недобросовісних замовників. Наприклад, якщо ж замовник неправомірно застосував переговорну процедуру, безпідставно відхилив тендерну пропозицію, порушив строки оприлюднення тендерної пропозиції тощо — його очікує штраф від 25,5 тис. грн до 51 тис.грн. У разі повторного порушення протягом року — від 51 тис. грн до 85 тис. грн.
У законопроекті з'являється нова норма, в якій відповідальність за порушення законодавства в сфері публічних закупівель поширюватиметься і на керівника замовника. Якщо будуть придбані товари, роботи і послуги до/без закупівлі або буде укладено договір так само до/без закупівлі, то керівника замовника чекає штраф від 34 тис. грн до 170 тис. грн. 
Нова редакція також урегульовує функціонування нових інструментів для підвищення ефективності закупівель. Серед них — електронні каталоги Prozorro Market та введення посади Уповноважених осіб для професіоналізації закупівель. Робота таких фахівців буде оплачуватися. Передбачена поступова відмова від тендерних комітетів. 
Для гармонізації з законодавством ЄС та міжнародними стандартами пропонується розширити перелік конкурентних процедур, надати право брати участь у закупівлях об'єднанням підприємств, закріпити право замовників проводити передтендерні комунікації з бізнесом. Також з'явиться новий інструмент для боротьби з демпінгом – система підсвічуватиме аномально низьку ціну. Постачальник матиме її обгрунтувати для укладання договору з замовником. 
Замовники зможуть оцінювати пропозиції учасників за вартістю життєвого циклу та іншими неціновими критеріями. Приміром, витрати на споживання енергії та інших ресурсів, технічне обслуговування, збір та утилізацію, екологічні чинники тощо.
Після підписання закону Президентом він має бути опублікований в офіційних джерелах. Зміни, передбачені законом, вступають в дію через півроку після публікації закону. 

 


 

04-10-2019

Актуальні можливості від грантодавців

https://mail.ukr.net/attach/show/15701857301027123821/1


03-10-2019

Захоли місяця з кібербезпеки в Україні з 1-31 жовтня 2019 року

 


 

20-09-2019

До уваги представників малого бізнесу – триває конкурс інвестиційних проектів

У межах реалізації Програми підвищення конкурентоспроможності Львівської області розпочався конкурс інвестиційних проектів 2019 року.
Відповідно до Програми суб’єктам підприємницької діяльності, представникам малого бізнесу, які відповідають вимогам Господарського Кодексу, з обласного бюджету відшкодовуватимуть частину відсоткової ставки за кредитами, отриманими в банках, що уклали генеральні угоди про співробітництво з департаментом економічної політики Львівської ОДА.
Претендент на отримання відшкодування частини відсоткової ставки за кредитами має відповідати таким вимогам:
1) підпадати під визначення малого згідно з положеннями Господарського кодексу України;
2) працювати в межах видів діяльності згідно із КВЕД 2010, що підпадають під перелік усіх груп розділу 16 «Оброблення деревини та виготовлення виробів з деревини та корка, крім меблів; виготовлення виробів із соломки та рослинних матеріалів для плетіння», розділу 31 групи 31.0 «Виробництво меблів» (крім класу 31.03 «Виробництво матраців», розділу 14 «Виробництво одягу» та розділу 1 «Сільське господарство, мисливство та надання пов'язаних із ними послуг» (клас 01.25 «Вирощування ягід, горіхів та інших фруктів»), для малих фермерських господарств. Розділ 10 «Виробництво харчових продуктів»;
3) здійснювати активну господарську діяльність неперервно не менше 24 місяців;
4) зареєстроване місцезнаходження на території Львівської області;
5) не має заборгованості із виплати заробітної плати та сплати податків;
6) виробляти фізичний продукт (самостійно або із залученням підрядних організацій, але є власником прав інтелектуальної власності).
Необхідний пакет документів на конкурс із отримання відшкодування відсотків за кредитами:
1) інвестиційний проект розвитку бізнесу згідно і формою, визначеною у додатку 1 до Завдання 2 цієї Програми. Загальний обсяг інвестиційного проекту розвитку бізнесу для отримання відшкодування відсотків за кредитами не повинен перевищувати 5 сторінок;
2) письмова згода фінансово-кредитної установи щодо надання кредиту;
3) декларація доброчесності учасника згідно з формою, визначеною у додатку 2 до Завдання 2 цієї Програми.
Зазначені документи учасникам конкурсу необхідно подати в департамент економічної політики обласної державної адміністрації за адресою: м. Львів, вул. Винниченка, 18, каб. 419.
Суб’єкти малого підприємництва можуть брати кредит на будь-яку суму, проте відсотки відшкодовуватимуться за розміром кредиту не більше 3 млн гривень.
Суб’єкти малого підприємництва можуть брати кредит на будь-який термін, проте відсотки відшкодовуватимуться за період не більше 3 років.
Детальні умови участі у конкурсні визначені в положеннях Програми, яка розміщена на офіційній інтернет-сторінці Львівської обласної ради.
Детальну інформацію можна отримати у відділі економічного розвитку, інвестицій, промисловості та торгівлі Бродівської райдержадміністрації за телефоном: (03266)43165 .

 


 

19-09-2019

Щодо реалізації Програми підвищення конкурентноспроможності Львівської області

Департамент економічної політики Львівської облдержадміністрації у межах реалізації Програми підвищення конкурентноспроможності Львівської області розпочинає конкурс інвестиційних проектів. Він триватиме до 17 жовтня 2019 року.

Презентація Програми

 


 

27-08-2019

Про організацію Міжнародної просвітницької поїздки «Культурно-освітня та соціально-гуманітарна співпраця»

Інформуємо, що з метою розвитку галузі освіти, культури, охорони здоров»я, соціальної політики, волонтерського руху, участі у міжнародних семінарах, зустрічах, обговорення перспективи реалізації спільних міжнародних гуманітарних проектів, а також ознайомлення з культурною спадщиною європейських країн, з 25 вересня по 3 жовтня 2019 року заплановано міжнародну просвітницьку поїздку Культурно-освітня та соціально-гуманітарна співпраця» до Угорщини, Словенії, Італії та Ватикану.
Взяти участь у зазначеній поїздці запрошуються представники районних, міських, обласних державних адміністрацій, представників закладів культури, освіти, охорони здоров»я, соціально-гуманітарної сфери, органів місцевого самоврядування, служб у справах дітей, громадських організацій, інші зацікавлені спеціалісти тощо.
Витрати на проживання, харчування, та проїзд передбачаються за рахунок учасників поїздки. За підсумками участі у поїздці видаються сертифікати міжнародного зразка у кількості 120 академічних годин.
Додаткова інформація та реєстрація учасників за телефонами: (044) 501-01-15, (067) 407-77-98, (063) 737-40-47, (063) 147-43-10, (050) 447-49-68, (097) 908-52-28, (093) 214-64-17. Кількість місць обмежена.
Другий спосіб – при створенні закупівлі вписати ідентифікатор плану. При цьому у тендері та плані мають співпадати наступні дані: а) ЄДРПОУ замовника; б) тип процедури (в тендері, і в плані він має співпадати); в) код класифікатора за показником 4 цифри ДК 021:2015 (3 цифри для 336*****-*). Їх валідує система. 
Замовник зможе оголосити закупівлю з майданчика відмінного від того, на якому був опублікований план закупівлі, прив’язки до майданчика не буде.

 


02-08-2019

 

Запрошуємо до участі у ділових переговорах з чеськими компаніями

Львівська торгово-промислова палата спільно з Генеральним консульством Чеської Республіки у м. Львові запрошують Вас до участі в ділових переговорах з чеськими компаніями в м. Усті-над-Лабем, Чеська Республіка з 01.10. по 04.10.2019 року.
Заявки приймаємо до 09.09.2019 року.
Вартість поїздки 144,00 євро, що включає: переїзд Львів – Усті-над- Лабем – Львів, проживання в двохмісних номерах (три ночі), зі сніданками, ділові переговори, супровід.
За детальною інформацією звертайтеся в Управління міжнародних економічних зв’язків: Тарас Андрущак - моб.: 063 393 66 28, тел./факс:
032-276 46 13, e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Профілі компаній, які будуть представлені на зустрічі, а також заявку на участь Ви зможете знайти у доданому файлі.

ЗАЯВКА


16-07-20109


Актуальні можливості від грантодавців



04-07-2019

Актуальні можливості від грантодавців (дайджест від 24.06.2019)



12-04-2019

11.04.19 95 001

1 001 1 1

2 001 1


 


27-03-2019

 

Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам  на здійснення природоохоронних заходів на об’єктах комунальної власності

Постановою Кабінету Міністрів України від 20 березня 2019 р. №228 затверджено «Порядок та умови надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення природоохоронних заходів на об’єктах комунальної власності» (далі – Порядок, додається).
Субвенція надається на здійснення природоохоронних заходів на об’єктах комунальної власності, і спрямовується відповідно до напрямів, передбачених переліком видів діяльності, що належать до природоохоронних заходів, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 17.09.1996 № 1147, а саме:
- охорону і раціональне використання водних ресурсів;
- охорону атмосферного повітря; - охорону і раціональне використання природних рослинних ресурсів;
- охорону і раціональне використання ресурсів тваринного світу (крім будівництва та облаштування притулків для утримання безпритульних тварин);
- раціональне використання і зберігання відходів виробництва і побутових відходів.
Умовами надання субвенції є:
- співфінансування з місцевих бюджетів у розмірі не менше ніж 10 відсотків загальної кошторисної вартості природоохоронного заходу, залучення на ці цілі інших джерел, не заборонених законодавством;
- фінансування природоохоронних заходів, передбачених програмами з охорони навколишнього природного середовища з обсягами фінансування за джерелами та у році, на який пропонується включити захід.
У разі здійснення заходів з будівництва/реконструкції першочергово спрямовуються кошти на об’єкти з високим ступенем будівельної готовності, виключно за наявних затверджених проектів будівництва та результатів проведення їх державної експертизи відповідно до Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.05.2011 № 560.
Для отримання субвенції місцеві органи виконавчої влади/виконавчі органи сільських, селищних, міських рад подають до Мінприроди:
- заявку на здійснення природоохоронних заходів (додається);
- рішення місцевого органу виконавчої влади/органу місцевого самоврядування про включення запропонованих природоохоронних заходів до програми з охорони навколишнього природного середовища з обсягами фінансування за джерелами та у році, на який пропонується включити захід;
- зведений кошторисний розрахунок на загальну кошторисну вартість;
- експертний звіт проекту будівництва чи реконструкції (для заходів з будівництва/реконструкції).
Заявки на здійснення природоохоронних заходів приймаються до 1 травня поточного року.


ПОРЯДОК ТА УМОВИ надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення природоохоронних заходів на об’єктах комунальної власності


18-02-2019


Державні закупівлі 


14-02-2019 

Дайджест актуальних можливостей залучення коштів міжнародної технічної допомоги від іноземних донорів 


11-02-2019

До відома суб’єктів господарювання району!

Інформуємо, що на офіційному сайті Міністерства економічного розвитку і торгівлі України у рубриці “Розвиток експорту” опубліковано “Перелік заходів виставково-ярмаркової діяльності в Україні у 2019 році” та “Перелік виставок і ярмарків за кордоном у 2019 році” щодо можливості участі Вами у вказаних виставках та ярмарках.
Перелік виставок та ярмарок:
Перелік заходів виставково-ярмаркової діяльності в Україні у 2019 році за посиланням http://www.me.gov.ua/Documents/Detail?lang=uk-UA&;id=488fec2c-13f8-4920-88df-acdc90117c75&title=PerelikZakhodivVistavkovoiarmarkovoiDiialnostiVUkrainiU2019-Rotsi

Перелік виставок і ярмарків за кордоном у 2019 році за посиланням http://www.me.gov.ua/Documents/Detail?lang=uk-UA&;id=ebf55048-d8c6-4564-8720-3bc54e8326e2&title=PerelikVistavokIYarmarkivZaKordonomU2019-Rotsi


 


06-02-2019

 

25-а Міжнародна туристична виставка «IMTM» пройде в Тель-Авіві 12-13 лютого 2019

З 12 по 13 лютого 2019 року в Тель-Авіві пройде 25-а Міжнародна середземноморська туристична виставка «IMTM» - найбільша в Ізраїлі професійна подія в сфері туризму, яка щорічно збирає на своєму майданчику лідерів галузі і задає тренди як регіональної, так і глобальної туріндустрії.
У заході візьмуть участь представники ізраїльського туристичного ринку і експоненти з інших країн: від готелів і компаній по оренді автомобілів до туроператорів, професійних асоціацій, муніципалітетів і постачальників технологій.
В рамках IMTM також проводяться воркшопи, семінари та прес-конференції. У ранкові години виставка працює в закритому режимі тільки для професіоналів туріндустрії, а вдень - відкрита для всіх бажаючих.

 


06-02-2019

 

Шановні суб’єкти господарювання Бродівського району!

Запрошуємо Вас взяти участь у міжнародній виставці в м.Шанхай (Китайська Народна Республіка). Виставка триватиме з 5 до 10 листопада 2019 року.
Міжнародна виставка «China International Import Ехро 2019» є одним з найбільш пріоритетних виставково-ярмаркових заходів для Китайської Народної Республіки.
До участі у виставці запрошуються виробники товарів у наступних категоріях: промислове обладнання, побутова техніка, автомобільний транспорт, одяг та споживчі товари, харчова та аграрна продукція, медичне обладнання та продукція, а також компанії, які надають послуги у сферах: туризм, новітні технології, культура та освіта, проектування та дизайн, аутсорсинг.


Департамент міжнародної технічної допомоги та міжнародного співробітництва

Львівської облдержадміністрації


17-01-2019

Повідомлення
про необхідность проведення стратегічної екологічної оцінки

02 жовтня 2018 року вступив в дію Закон «Про стратегічну екологічну оцінку», (далі – СЕО) який було ухвалено на виконання Угоди про асоціацію з Європейським Союзом.
Цей Закон регулює відносини у сфері оцінки наслідків для довкілля, у тому числі для здоров’я населення, виконання документів державного планування та поширюється на документи державного планування, які стосуються сільського господарства, лісового господарства, рибного господарства, енергетики, промисловості, транспорту, поводження з відходами, використання водних ресурсів, охорони довкілля, телекомунікацій, туризму, містобудування або землеустрою (схеми) та виконання яких передбачатиме реалізацію видів діяльності (або які містять види діяльності та об’єкти), щодо яких законодавством передбачено здійснення процедури оцінки впливу на довкілля, або які вимагають оцінки, зважаючи на ймовірні наслідки для територій та об’єктів природно-заповідного фонду та екологічної мережі (далі - території з природоохоронним статусом), крім тих, що стосуються створення або розширення територій та об’єктів природно-заповідного фонду.
Водночас, у процедурі СЕО закріплено європейські практики проведення громадських обговорень та консультацій, що дозволяє громадськості долучатися до процесу прийняття рішень державного планування як на національному, регіональному та іншому рівні у таких сферах, як сільське господарство, енергетика, промисловість, транспорт, регіональний розвиток, земельне використання, управління відходами та водними ресурсами. 
Відмова від проведення громадських слухань чи обговорень можуть бути підставою для оскарження таких рішень у судовому порядку. 
Наказом Міністерства екології та природних ресурсів України від 10.08.2018 р. № 296 затверджено методичні рекомендації із здійснення стратегічної екологічної оцінки документів державного планування (додаються). 
Дані методичні рекомендації зобов`язані використовувати центральні та регіональні органи виконавчої влади, органи місцевого самоврядування, спеціалісти та науковці, залучені до консультацій, а також представники громадськості, які братимуть участь у стратегічній екологічній оцінці.
Враховуючи вищенаведене та відповідно до Закону України « Про місцеві державні адміністрації повідомляємо про необхідность проведення стратегічної екологічної оцінки.

Додаток: Методичні рекомендації із здійснення стратегічної екологічної оцінки документів державного планування - 78 арк.

ТУТ

 


 

10-01-2019

 Оголошення «Про проведення публічно-громадського обговорення»

Запрошуємо керівників структурних підрозділів райдержадміністрації, представників органів місцевого самоврядування, громадських організацій та інших заінтересованих суб’єктів до онлайн обговорення проекту Програми соціально – економічного та культурного розвитку Бродівського району на 2019 рік

Письмові пропозиції та зауваження надсилайте на адресу:
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. , Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Консультації з даного питання можна отримати у відділі економічного розвитку, інвестицій, промисловості та торгівлі Бродівської райдержадміністрації та за телефоном (03266)43165

 

Програма
соціально-економічного та культурного розвитку
Бродівського району на 2019 рік

 Додаток 1

Програма капітального будівництва об’єктів соціально-культурного та житлово-комунального призначення за рахунок усіх джерел фінансування у Бродівському районі на 2019 рік

Додаток 3


 

10.01.2019

АНАЛІЗ СОЦІАЛЬНО – ЕКОНОМІЧНОГО ТА КУЛЬТУРНОГО РОЗВИТКУ РАЙОНУ У 2018 РОЦІ

Детально


 07-08-2018

Шановні суб’єкти господарювання Бродівського району!

Бродівська районна державна адміністрація запрошує Вас на зустріч з експортерами, яка відбудеться 09 серпня 2018 року о 12:00 у сесійній залі Бродівської районної ради (м. Броди, пл. Ринок, 1-ій поверх)
Метою даної зустрічі є допомога в налагодженні нових контактів, просування на зовнішні ринки, торгові місії, врегулювання різноманітних технічних питань і бар’єрів. 
Участь прийматимуть: представники департаменту економічної політики ЛОДА та керівництво райдержадміністрації.

 


03-08-2018

 

УВАГА  
конкурс проектів для надання технічної допомоги від проекту ПРООН «Розвиток та комерціалізація біоенергетичних технологій у муніципальному секторі в Україні»


До 10 серпня 2018 року триває конкурс відбору муніципальних проектів у сфері теплопостачання, що використовують аграрну біомасу, для надання технічної допомоги від проекту ПРООН «Розвиток та комерціалізація біоенергетичних технологій у муніципальному секторі в Україні».
У разі зацікавленості щодо участі необхідно подати заявку до 9 серпня 2018 року на електронну адресу Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.


01-08-2018

У Києві відбудеться II Антирейдерський форум

3 серпня 2018 року у м. Києві, Столичне шосе, 103 відбудеться великий Атирейдерський форум. Його організовують ГО “Бізнес-Варта”, Всеукраїнська аграрна рада (ВАР) та інші аграрні асоціації.
У ході якого будуть розглянуті реальні приклади рейдерства на конкретних підприємствах, обговорені шляхи вирішення існуючих проблем, напрацьовані пропозиції щодо законодавчих змін та вироблені шляхи комунікації між підприємцями та органами влади.
До участі запрошені народні депутати України, представники Адміністрації Президента, Кабінету Міністрів, Генеральної прокуратури, Національної поліції, Міністерства юстиції, адвокати, правозахисники, аграрії з усієї України.
Під час Форуму будуть озвучені конкретні справи підприємців, які зазнали атак рейдерів, проаналізовано наслідки та буде проговорено шляхи повторенню подібних ситуацій у майбутньому.
Протягом Форуму працюватиме громадська приймальня, до якої аграрії зможуть звернутися зі своїми проблемами, пов’язаними із рейдерством.
Для цього бажаючі мають підготувати необхідний пакет документів (копію свідоцтва про реєстрацію; звернення; копії усіх звернень до органів влади та правоохоронців з відповідями, якщо такі є; копії судових рішень і постанов за наявності) та описати суть проблеми.
Також під час форуму бажаючі зможуть записати відеозвернення до органів влади, розказати про свої потреби, проблеми, побажання.
Адреса проведення: м. Київ, готель Ramada Encore, Столичне шосе, 103.
Контактні дані: тел.: 099 615 5000.

 


20-07-2018

 

Виставка в Республіці Білорусь

Повідомляємо, що 24-25 жовтня 2018 року в м. Гомель, Республіка Білорусь відбудеться Перший форум та виставка регіонів України та Республіки Білорусь.
Місцем проведення визначено Палац легкої атлетики з прилеглою територією, який знаходиться за адресою: Республіка Білорусь, місто Гомель, вулиця Ювілейна, 50.
Загальна площа легкоатлетичного комплексу (приміщення та відкрита площа) — 4000 квадратних метрів. Загальна обладнана площа у приміщенні — 1200 квадратних метрів. Українській експозиції відведено 600 квадратних метрів обладнаної виставкової площі.
За рішенням Уряду України планується участь у виставці експозицій усіх регіонів. В експозицію Львівської області буде включено презентаційний стенд економічного та інвестиційного потенціалу регіону та колективну експозицію провідних підприємств-експортерів. Крупно-габаритні експонати розміщуватимуться на прилеглій території.
Керівники підприємств-експонентів матимуть можливість взяти участь в двосторонньому економічному форумі, який відбудеться у місті Гомель за участі Президентів двох країн.
Участь в економічному форумі – безкоштовна. Участь у виставці — на платній основі. Вартість участі складається з організаційного внеску та вартості квадратного метру обладнаної виставкової площі еквівалент 60 доларів США. Додаткові витрати учасників виставки, які необхідно врахувати складатимуться з: транспортних витрат, витрат на митне оформлення, витрат на відрядження працівників для роботи на виставці.
Пріоритетними галузями виставки є: машинобудування, легка і переробна промисловість.

 


16-02-2018 

 

ЗВІТ
за результатами публічного громадського обговорення проекту
Програми соціально-економічного та культурного розвитку
Бродівського району на 2018 рік

Відділом економічного розвитку, інвестицій, промисловості та рогівлі Бродівської райдержадміністрації 12 лютого 2018 року проведено публічне громадське обговорення проекту Програми соціально-економічного та культурного розвитку Бродівського району на 2018 рік у форматі круглого столу.
Участь в обговоренні взяли голова та перший заступник голови райдержадміністрації, керівники структурних підрозділів райдержадміністрації та інші заінтересовані суб’єкти.
Начальник відділу економічного розвитку, інвестицій, промисловості та торгівлі райдержадміністрації Н. Ковальська ознайомила присутніх з проектом Програми соціально-економічного та культурного розвитку Бродівського району на 2018 рік (надалі - Програма), проаналізувала соціально-економічну ситуацію в районі у 2017році, обговорили перелік програм, які пропонується до фінансування за кошти районного бюджету у 2018 році, розповіла про основні пріоритети розвитку району у 2018 році, основні показники реального сектору економіки району, інструменти забезпечення стабільного економічного розвитку району та про перспективи розвитку соціальної та гуманітарної сфери на 2018 рік.
Під час обговорення проекту Програми звернуто увагу на визначенні основних та пріоритетних завданнях на 2018 рік, а також необхідності здійснення системного моніторингу ситуації, яка складається у виробництві промислової та сільськогосподарської продукції, та вжиття заходів щодо усунення допущених негативних тенденцій у показниках соціально-економічного розвитку у 2018 році.
А також, вирішити питання про включення КПК «Агроінвест» до облікового колу промислових підприємств по місцю провадження діяльності. Внести зміни до додатку 2 Програми (довклюсити 2 обєкти):
- Капітальний ремонт даху будівлі НВК (школа) в с.Білявці Бродівського;
- Реконструкція амбулаторії сімейної медицини в с.Суховоля Бродівського району.
Пропозиції та зауваження на адресу та офіційний веб-сайт райдержадміністрації не надходили.
За результатами публічного громадського обговорення проект Програми соціально-економічного та культурного розвитку Бродівського району на 2018 рік (із врахуванням пропозицій та зауважень) рекомендовано подати на розгляд Колегії райдержадміністрації.

Відділ економічного розвитку, інвестицій, промисловості та торгівлі райдержадміністрації


15-01-2018

Оголошення «Про проведення публічно-громадського обговорення»

Запрошуємо керівників структурних підрозділів райдержадміністрації, представників органів місцевого самоврядування, громадських організацій та інших заінтересованих суб’єктів до онлайн обговорення проекту Програми соціально – економічного та культурного розвитку Бродівського району на 2018 рік

Письмові пропозиції та зауваження надсилайте на адресу: 

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. , Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Консультації з даного питання можна отримати у відділі економічного розвитку, інвестицій, промисловості та торгівлі Бродівської райдержадміністрації та за телефоном (03266)43165

Проект Програми соціально – економічного та культурного розвитку Бродівського району на 2018 рік

Додаток 1 до Програми
Додаток 2 до Програми

Звіт 2017


Програма соціально-економічного та культурного розвитку 

Бродівського району на 2017 рік

Програма соціально-економічного та культурного розвитку Бродівського району на 2017 рік

Додаток 1

Додаток 2

Виконання Програми за І півріччя 2017 року


01-12-2017

Ефективність роботи та модернізація ДП “Бродівське лісове господарство”

ДП «Бродівське лісове господарство» – це комплексне підприємство, яке займається лісовідновленням, рубками пов’язаними з веденням лісового господарства, лісозаготівлею та переробкою деревини.
З-поміж майже двох десятків лісгоспів, які входять до сфери Львівського обласного управління лісового та мисливського господарства, державне підприємство «Бродівське лісове господарство» виділяється тим, що має надзвичайно високий рівень переробки деревини та є провідним серед лісогосподарських підприємств області.
ДП «Бродівське лісове господарство» постійно продовжують роботу над модернізацією виробництва та оновлення основних фондів підприємства:
• закуплено та введено в експлуатацію:
- верстат брусувальний TD-500КВА.
- Верстат горизонтальний стрічкопильний HTZ 110PRO.
Введення в експлуатацію даного обладнання дало можливість, в першу чергу, покращити якість продукції, підвищити продуктивність праці бригад, наростити об’ємні показники по випуску лісопродукції. 
• Оновлено цехи переробки деревини: 
- цех переробки тонкомірної деревини, 
- лісопильний цех на базі лінії «MEBOR»,
- цех на базі лінії «WALTER».

Кабінет Міністрів України затвердив стратегію реформування лісового господарства на період до 2022 року

Згідно з документом, загальна площа лісових ділянок, які належать лісового фонду України становить 10,4 млн га. Запас деревини в лісах оцінюється в 2,1 млрд куб. м. Щорічний обсяг заготівлі ліквідної деревини від усіх видів рубок за Держлісагентства складає близько 16 млн куб. м.
В документі наголошується, що потенційні запаси і можливості українських лісів великі і, на думку фахівців і міжнародних экспертів, повністю не використовуються. Враховуючи збільшення площі стиглих і перестиглих насаджень в лісах України, в найближчі роки об'єктивним вважається збільшення норми заготівлі деревини.
Для реалізації зазначеної стратегії уряд планує:
• створити службу лісових інспекторів, впровадити електронний обіг деревини для всіх постійних лісокористувачів,
• провести аерокосмічне фотографування, 
• спростити умови отримання дозвільних документів для постійних лісокористувачів на землю лісогосподарського призначення, 
• впровадити єдину процедуру продажу необробленої деревини, посилити відповідальність за порушення в галузі, 
• чітко розподілити повноваження між правоохоронними органами для фіксації та збору доказів порушень.
Крім того, згідно з документом передбачено впровадження механізмів оперативного реагування на проблеми санітарного стану лісів, розробку держпрограми компенсації за використання природозбережних технологій і держпрограми стимулювання діяльності лісогосподарських суб'єктів.
Реалізація заходів здійснюватиметься за рахунок державного та місцевого бюджетів, коштів лісокористувачів і коштів міжнародних організацій та іноземних інвесторів.

 


 

01-08-2017

На Львівщині стартував пілотний проект Міжнародної організації праці

Державна служба України з питань праці спільно з Міжнародною організацією праці впродовж квітня – серпня 2017 року проводить пілотну інспекційну кампанію щодо виявлення фактів незадекларованої праці у чотирьох областях України, зокрема і у Львівській області.
Пілотна інспекційна кампанія проводиться з тим, щоб поширити діяльність Держпраці ( в частині інспекції праці) на неформальну економіку. Ця робота здійснюватиметься на основі співпраці з іншими органами державної влади та соціальними партнерами.
Основною метою проекту є не лише виявлення фактів неофіційного працевлаштування, але й з’ясування причин, які його зумовлюють.
Насамперед, Головним управлінням Держпраці у Львівській області проводитиметься інформаційна складова Пілотної інспекційної кампанії, яка передбачає роз’яснювальну роботу щодо інформування роботодавців, працівників та інших груп населення про намір проведення інспекційної кампанії та виділення певного часу на те, щоб роботодавці та працівники оформили належним чином трудові відносини.
Про семінари та інші заходи, які відбудуться в межах інформаційної кампанії, повідомлятиметься на сайті ГУ Держпраці у Львівській області та сайті Бродівської райдержадміністації.
Також реалізовуватиметься інспекційний блок, в межах якого проводитимуться інспекційні відвідування підприємств галузі будівництва та сфери торгівлі з метою виявлення фактів незадекларованої праці. Для інспектувань було обрано саме такі галузі, оскільки, як показали дослідження, на Львівщині переважає нелегальна зайнятість саме у будівництві та у сфері торгівлі.
До слова, інспекційні відвідування здійснюватимуться відповідно до нового Порядку здійснення державного контролю за додержанням законодавства про працю, який затверджений Постановою Кабінету Міністрів України від 26.04.2017. № 295 та набув чинності 16.05.2017

 


 

01-08-2017

Про законодавчі зміни в частині акцизного податку

У ІІ кварталі 2017 році, керуючись пп.75.1.3 п.75.1 ст.75, пп.80.2.2, 80.2.5 п.80.2 ст.80 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року №2755-VI (із змінами та доповненнями) та ст.16 Закону України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів» від 19 грудня 1995 року №481/95-ВР (із змінами та доповненнями), інших нормативно-правових актів, які регулюють ліцензування, виробництво, обіг, зберігання спирту, алкогольних напоїв та тютюнових виробів Головним управлінням ДФС у Львівській області здійснюють перевірки суб’єктів господарювання, які реалізують алкогольні напої та тютюнові вироби без відповідної сплати акцизного податку (середній розмір задекларованого акцизного податку з торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами в сільській місцевості – 200 грн, в місті – 300 грн).
Проведено перевірки 3 суб’єктів За результатами проведених фактичних перевірок у двох з них, встановлено порушення вимог п.12 ст.3 Закону України від 06.07.1995 року №265/95-ВР «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» та застосовано фінансові санкції згідно чинного законодавства.
З метою повноти декларування акцизного податку з роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами та недопущення суб’єктами, які здійснюють торгівлю підакцизними товарами, порушень повідомляємо про законодавчі зміни у частині акцизного податку запроваджених Законами України від 20 грудня 2016 року № 1791-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень у 2017 році» та від 21 грудня 2016 року № 1797-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо покращення інвестиційного клімату в Україні».
Щодо ставок акцизного податку
Ставки акцизного податку на спирт етиловий та інші спиртові дистиляти, алкогольні напої, пиво (п.п. 215.3.1 п. 215.3 ст. 215 Кодексу) збільшено:
на 12 відс.:
на вина кріплені, вермути – з 7,16 грн./л до 8,02 грн./л;
на вина ігристі та газовані – з 10,40 грн./л до 11,65 грн./л;
на пиво – з 2,48 грн./л до 2,78 грн./л;
на сидр і перрі (без додання спирту) — з 0,95 грн./л до 1,06 грн./л.;
на 20 відс.:
на лікеро-горілчану продукцію – з 105,80 грн. до 126,96 грн. за 1 л 100-відсоткового спирту;
на інші зброджені напої з доданням спирту – з 105,80 грн. до 126,96 грн. за 1 л 100-відсоткового спирту;
на спиртовмісні харчові продукти з вмістом спирту етилового більше 8,5 відс. об’ємних одиниць, зокрема на настоянки гіркі ароматичні – з 141,06 грн. до 169,27 грн. за 1л 100-відсоткового спирту.
Окремо виділено плодово-ягідні вина без додання спирту, тобто зброджені напої, одержані виключно в результаті природного (натурального) бродіння фруктових, ягідних та фруктово-ягідних соків, з вмістом спирту не більше 8,5 відс. об’ємних одиниць (без додання спирту), на які встановлено ставки як на сидр і перрі (без додання спирту) – 1,06 грн./літр.
Ставки акцизного податку на слабоалкогольні напої (до 8,5 відс. об’ємних одиниць) приведено до єдиних ставок із лікеро-горілчаними виробами, тобто зменшено з 211,59 грн. до 126,96 грн. за 1 л 100-відсоткового спирту.
Ставки акцизного податку на сухі вина не змінено (0,01 грн./л).
Ставка акцизного податку на коньяки (п.1 підрозділу 5 розділу ХХ «Перехідні положення» Кодексу) порівняно зі ставками, які діяли у 2016 році, збільшено на 18 відс. – з 89,94 грн. до 105,80 грн. за 1 л 100-відсоткового спирту.
Довідково. Відповідно до змін, внесених Законом України від 24 грудня 2015 року № 909-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень у 2016 році» до п.1 підрозділу 5 розділу ХХ «Перехідні положення» Кодексу, для спиртових дистилятів та спиртних напоїв, одержаних шляхом перегонки виноградного вина або вичавок винограду (тобто коньяків), з 1 січня 2017 року застосовується ставка акцизного податку, визначена п.п. 215.3.1 п. 215.3 ст. 215 Кодексу, яка у 2016 році складала 105,80 грн. за 1 л 100-відсоткового спирту.
Специфічні ставки акцизного податку на тютюнові вироби, тютюн та промислові замінники тютюну (п.п. 215.3.2 п. 215.3 ст. 215 Кодексу) збільшено на 40 відс.:
на тютюнові вироби – з 318,26 грн. до 445,56 грн. за 1 000 шт.;
на тютюнову сировину, тютюнові відходи, тютюн та замінники тютюну – з 399,84 грн. до 559,78 грн. за 1 кг (нетто).
Мінімальне акцизне податкове зобов’язання зі сплати акцизного податку з сигарет з фільтром та без фільтра, цигарок (п.п. 215.3.3 п. 215.3 ст. 215 Кодексу) також збільшено на 40 відс. – з 425,75 грн. до 596,05 грн. за 1 000 штук.
Адвалорну ставку акцизного податку на сигарети з фільтром та без фільтра, цигарки залишено без змін – на рівні 12 відсотків.
З 01.01.2017 діють нові ставки акцизного податку на пальне, алкогольні напої, що не маркуються марками акцизного податку (до 8,5 відс. об’ємних одиниць), коньяки, тютюн і тютюнові вироби, а з 01.03.2017 почнуть діяти нові ставки акцизного податку на алкогольні напої, що підлягають маркуванню марками акцизного податку.
Щодо інших норм
Для визначення бази оподаткування акцизним податком для тютюну, замінників тютюну, тютюнової сировини та тютюнових відходів Кодекс доповнено новою нормою щодо ваги нетто, що вважається вагою товару (продукції) без урахування ваги будь-якої тари чи упаковки. У разі якщо складовими частинами (елементами) підакцизного товару (продукції) є сукупно підакцизні товари (продукції) та інші види продукції, для цілей оподаткування акцизним податком врахуванню підлягає лише вага тих складових частин (елементів), які належать до підакцизних товарів (продукції) (п.п. 215.3.2 п. 215.3 ст. 215 Кодексу).
До 31.12.2029 включно запроваджено обмеження місячного обсягу (в четвертому кварталі кожного року) продажу марок акцизного податку підприємству — виробнику або імпортеру тютюнових виробів продавцем марок акцизного податку, який не може перевищувати 115 відс. середньомісячного обсягу реалізації на митній території України тютюнових виробів цим підприємством – виробником або імпортером за попередні три календарні місяці. Зазначене поширюється лише на підприємства, які провадять діяльність із виробництва та/або імпорту тютюнових виробів більше 12 місяців та обсяг придбання марок акцизного податку якими протягом поточного місяця перевищує 1 млн штук (п.16 підрозділу 5 розділу ХХ «Перехідні положення» Кодексу).
Перелік операцій з підакцизними товарами, які звільняються від оподаткування, доповнено операціями з (п.п. 213.3.13 п. 213 ст. 213 Кодексу):
ввезення на митну територію України неферментованої (непереробленої) тютюнової сировини тютюново-ферментаційними заводами, які здійснюють реалізацію ферментованої (переробленої) тютюнової сировини виробникам тютюнових виробів або її експорт;
реалізації ферментованої (переробленої) тютюнової сировини тютюново-ферментаційними заводами виробникам тютюнових виробів;
реалізації тютюнової сировини тютюново-ферментаційним заводам особами, які виробляють тютюнову сировину на митній території України.
Водночас змінами, внесеними до п. 221.5 ст. 221 Кодексу, передбачено відповідальність за порушення зазначених норм у вигляді штрафу у розмірі 200 відс. вартості реалізованої тютюнової сировини, який справляється із осіб, що здійснили реалізацію тютюнової сировини суб’єктам господарювання, які не є виробниками тютюнових виробів та/або тютюново-ферментаційними заводами. При цьому реалізована таким чином сировина підлягає конфіскації та знищенню.
З 01.01.2017 суми акцизного податку виробниками тютюнових виробів сплачуються до бюджету не при придбанні марок акцизного податку як було раніше, а протягом п’яти робочих днів після отримання марок акцизного податку з доплатою (у разі потреби) на день подання податкової декларації. При цьому якщо зазначений строк припадає на день наступного бюджетного року, сума акцизного податку сплачується виробниками тютюнових виробів до закінчення бюджетного року, в якому отримані марки (абзац другий п.п. 222.1.2 п. 222.1 ст. 222 Кодексу).
Якщо виробники не сплатили суми акцизного податку протягом п’яти робочих днів після отримання марок акцизного податку, марки за наступними заявками-розрахунками цих виробників не видаються до дня, в якому здійснено в повному обсязі сплату акцизного податку та штрафних санкцій, розрахованих відповідно до п. 126.2 ст. 126 Кодексу (абзац третій п.п. 222.1.2 п. 222.1 ст. 222 Кодексу).
Законом України від 20 грудня 2016 року № 1789-VIII «Про внесення змін до Бюджетного кодексу України» Бюджетний кодекс України доповнено пунктом 43, згідно з яким в 2017 році (як виняток з пунктів 7 та 8 частини другої статті 29 цього Кодексу) 13,44 відс. акцизного податку з виробленого в Україні та ввезеного на митну територію України пального (але не менше обсягу нарахувань у 2016 році акцизного податку з реалізації суб'єктами господарювання роздрібної торгівлі пального) зараховуються до бюджетів місцевого самоврядування автоматично:
у першому півріччі 2017 року – пропорційно до частки нарахувань за даними декларацій сум акцизного податку з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі пального за 2016 рік на відповідній території у загальному обсязі таких нарахувань за 2016 рік в цілому по Україні;
у другому півріччі 2017 року – пропорційно до обсягу реалізованого суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі пального на відповідній території за перше півріччя 2017 року в загальному обсязі такого реалізованого пального в цілому по Україні за перше півріччя 2017 року.Порядок зарахування цих коштів визначається Кабінетом Міністрів України.
Отже, будьмо свідомі ризиків і уникаймо порушень.

 


 

03-04-2017

До відома суб’єктів підприємницької діяльності

Інформуємо, що на території Львівської області здійснює свою господарську діяльність філія концерну «Техвоєнсервіс» «Львівський автомобільний ремонтний завод» за адресою м. Львів, вул. Личаківська, 152, тел.: (032) 251-42-82.

Філія концерну «Техвоєнсервіс» «Львівський автомобільний ремонтний завод» здійснює ремонт техніки народного господарства, а саме:
Капітальний ремонт автомобілів
1 ГАЗ-3110
2 УАЗ-3151, 31512, 469, 469Б
3 УАЗ-452, 452А, 3962, 452Д, 3303
4 ГАЗ-66
5 ГАЗ-б3
6 ПАЗ-672, 3205
7 РАФ-2203
Капітальний ремонт двигунів
1 ЗМЗ-402, 4021, 24
2 ЗМЗ-406, 4063
3 3м3-53
4 ЗМЗ-66
5 УМЗ-451 МІ, 414, 417
6 ЗІЛ-ІЗО, 131
7 ЗІЛ-375
8 ЗМЗ-4215
Капітальний ремонт агрегатів
1 ГАЗ-3110 КП,ПМ,ЗМ,РУ
2 УАЗ-469, 3151 КП, РК, ПМ, ЗМ, РУ
3 УАЗ-452, 469 КП, РК, ПМ, ЗМ, РУ
4 РАФ-2203 КП, ПМ, ЗМ, РУ
5 ГАЗ-53 КП,ПМ, ЗМ,РУ
6 ГАЗ-66 КП, РК, ПМ, ЗМ, РУ
7 ПАЗ-672, 3205 КП, ПМ, ЗМ, РУ
Технічне обслуговування автомобілів
1 УАЗ-452, 3962, 452А
2 ГАЗ-66
Інша продукція промислового характеру
1 Виготовлення металевого даху для а/м УАЗ-469, 3151

 


 

Оголошення

 «Про проведення публічно-громадського обговорення» 

Запрошуємо керівників структурних підрозділів райдержадміністрації, представників органів місцевого самоврядування, громадських організацій та інших заінтересованих суб’єктів до онлайн обговорення проекту Програми соціально – економічного та культурного розвитку Бродівського району на 2017 рік

 

Письмові пропозиції та зауваження надсилайте на адресу: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Консультації з даного питання можна отримати у відділі економічного розвитку, інвестицій, промисловості та торгівлі Бродівської райдержадміністрації та за телефоном (03266)43165

 

Проект Програми соціально – економічного та культурного розвитку Бродівського району на 2017 рік можна завантажити ТУТ

додаток1,

додаток2 ,

додаток3 


Ціни  на основні будівельні матеріали за даними підприємств - виробників, що знаходяться на території  Львівської області станом  на 01.06.2016 р.


Програма соціально-економічного та культурного розвитку Бродівського району на 2016 рік

Додаток 1

Додаток 1 А

Додаток 1 Б

Додаток 2


Стратегія розвитку Львівської області до 2020 року 


Інформація щодо соціально-економічного розвитку Бродівського району станом на 01.01.2016 року ТУТ


Економіка Бродівського району   

дані Науково-дослідного інституту продуктивності АПК (для використання у роботі)